Gå til innhold

Morn morn :)


Snupidupi

Anbefalte innlegg

Kor dåkk har det i dag? Æ e trøtt som en strømpe.. Julie amma i evigheta førr kvær gang ho va våken i natt va våken fire ganga mot noralt to.... og halv åtte kom storesøstra inn... lurt ho me at det va fortsatt natt og fikk ho tel å ligg lamme mæ en time...

 

I dag har æ plana om å få litt ordn på huset... vesst ikke Julie ska ligg på mæ i heile dag å... men i dag kommer nu sambo heim i det minste...

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei,

 

Mina har som jeg skrev i et annet innlegg ant. hatt en økedag i natt hun også:-) Jeg er ikke veldig trøtt. Har vært oppe siden kl 0800, men Mina sover fortsatt. Hun pleier å sove til ca 0930-0945 ( etter å ha fått mat i sengen ca kl 0730) Hun er bare to og en halv uke enda, men jeg håper hun fortsetter med det mønsteret vi ser en antydning til nå.

Igår hadde jeg besøk av helsesøter. Det har jeg aldri hatt før selvom vi har to gutter også. Det var faktisk koselig. De har begynt å komme på hjemme besøk, så man skal slippe å dra til helsestasjonen selv første gangen. Det var jo greit å slippe det.

Ellers vasket jeg huset igår, så idag skal jeg bare ta det helt med ro.

 

Så flott at du fikk storesøster til å slappe av en time til da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkteli trøtt og sliten her og.. Både Carina og mamsen hennes.. Carina har vært veldi uroli på natta også, denna uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... kjempetrøtt!!! Har amma Marcus annenhver time i hele natt... Sto opp klokken 12... Så skal sambo jobbe overtid idag, første arbeidsdag etter 2 uker permisjon... *snufs*... Er altså første dag alene etter at Marcus ble født.

 

Skulle jo ha vaska litt i huset idag, men tror ikke jeg orker. Skal i begravelse imorgen, så jeg får prøve å sove litt idag på dagen slik at jeg er mest mulig opplagt til imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag jenter :-))))

 

Æ å Malin sov t 11.20 i dag vi..hehe.. mobiln hadd gått tom for strøm,så æ visst itj ka kl va,fikk sjokk når vi stod opp :-))

Ho har vært en engel i d siste, etter at ho endelig tok smokken!

Har vaska bad og do i dag og baka gulrotkake ..namnam :)

 

I helga kjæm søstra mi og samboern,dæm bor i oslo, og har itj sjett Malin enda. Så d bli kjempekos:)

 

Ha en kjempefin dag!

 

Håpe julie e snill pie og søv my i dag,sånn at du får gjort litt husarbeid Snupidupi:)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har ikke fått gjort nå førnufti i dag... bægge pian har vært klængat... men i dag kommer jo sambo hjem tel vanli tid... så kanskje æ får gjort litt etter at han e kommen heim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...