Gjest Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 hvorfor??? han har fått grøt i et par uker nå, kjøpte en ny type fra småfolk og den har gått greit ned. nå vil han ikek ha den. har prøvd to typer fra nestle, dem vil han ikke ha.. noen som har tips på noen andre grøter som er likandes?? for han er nødt å spise noe mer enn nelk, ellers skal han ha mat to ganger pår natt. og det har jeg ikke tenkt begynne med igjen!
AnonymeAnine Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Dytter denne opp. Min har også grøtnekt! Gode råd tas imot med takk!!! Han er 8 mnd og får grøt til frokost og kvelds, kan jeg gi ham brød istedenfor (han får brød til lunsj).
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 godt du kan gi brød i stede:-) det er litt tidlig for meg siden han bare er 5 måneder..
Happy Ignorant Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Da vi begynte med grøt på datteren vår, gikk det fint i et par uker, så var det stopp. Viste seg å være tenner... så da var det på'n igjen med puppen hver natt i en ukes tid, og etter det var det heldigvis greit med grøt igjen.
Eliise Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Prøv med litt frukt oppå grøten... Kan være at de er lei smaken. Det var mi i allefall. Og det før første pakken med maisgrøt var tom! Men når vi hadde på litt grukt purè gikk det ned på høykant!! Ellers kan det være greit å ta pause en dag =) Vet ikke hvorfor, men vi har måttet ta noen pauser, og da har hun nå spist normalt dagen etter igjen... Lykke til =)
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 du kan jo prøve hipp havregrøt,kan gis fra 4mnd,står 6mnd på pakken. Men står også bak på pakken at den kan gis fra 4mnd Hipp har også en fullkornsgrøt fra 8mnd som gutten min elsker (for du som hadde større baby) Vet ikke om du har prøvd den,er fullkornsgrøt med eple
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 er kanskje tennen da! han har nemlig nettopp fått ei, og har ei til på vei! men skal kjøpe hipp grøten og prøve med den:-) takk for tips!!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Bare hyggelig Den hipp grøten smaker hvertfall mye bedre enn nestle grøtene Lykke til.
Hoppetussa Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har raspet litt eple oppi havregrøten, det var en slager her!
AnonymeAnine Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Har prøvd med fruktgrøt, frukt i grøten, kanel, kardemomme osv... han vil bare drikke seg mett på melk. Jeg prøver en dag eller to med pause og gir ham brød istedenfor, jeg:-) I går nektet han å spise brød før han fikk spise selv, og da gikk det greit. Huff, så fort de blir uavhengige. Heheh...
AnonymeAnine Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 Vi begynte å gi brød da han var ca 5 mnd. Jeg ville prøvd det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå