alvefrøken Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jenta mi pleier å sove ute i vogna si om dagen. I dag er det ganske kaldt, så jeg lurer på jeg bare må legge henne inne idag, selv om hun sover bedre i vogna på dagtid....
♥sjiga♥ Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 fra - 10 grader er det for kaldt for de små å ligge ute i vognen.
Larena Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 De bør vel ikke ligge ute når det er kaldere enn minus 10 grader. Jenta mi lå ute hele forrige vinter, fra hun var 6 uker gammel. Kle på godt, ull i flere lag, god vinterpose og pledd!
alvefrøken Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2007 takk damer... syntes jeg husket en regel på minus ti, men var ikke helt sikker
To fine gutter Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har lagt min gutt ute nå, han er 10 mnd. Har på seg ullbody og ullstrømpebukse, ulldress, lue og votter og ligger tett i voksiposen. Under voksiposen har jeg saueskinn, og over har jeg et pledd. Ser ut som han koser seg nedi der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå