lettereforvirra Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hei! Hvor mange ganger er dere oppe om natta å tisser damer? .. jeg sitter utslitt med ettåringen min etter å ha kommet opp i ni ganger på do i natt. Synest det er helt ekstremt jeg. Nå er det full fart. Gleder meg slik til helga, da skal samboer få stelle hjemme mens jeg ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ:)
Krølle79 Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Oi! Da er jeg "velsignet" med at jeg kun går 1-2 ganger om natta.. Og noen ganger (litt avhengig av væskeinntak kvelden før og når jeg legger meg), kan jeg faktisk holde meg til mellom 07-08... -men det er slettes ikke hver gang, altså.. Som jeg ble tipset om; KNIIIIP!! Knipeøvelsene er gull verdt!!
lettereforvirra Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 ja, jeg kniper rett som det er:) Vi hadde pinnekjøtt til middag i går og drakk kanskje litt mye vann. Trodde saltet ville binne vatnet jeg da men men. Ni ganger var utrolig mye. Og utrolig slitsomt. Missunner alle som får sove ei hel natt! Dere er utrolig heldige!!!!!!!!!!!!
DK+2 Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Hei, æ e i uke 29, rægne me du e kommen nåkka længer enn mæ =) Førr nån vekke tebake va æ oppe 1 gång kvær natt, no e d ikkje så ofte at æ e oppe længer. Æ drekk myyykje vainn iløpet av en dag, men kanskje mest på dagtid å mindre om kveldan, kan være det det. Likevel syns æ d e rart, men forstår æ e heldig, imotsetning t dæ som må opp heile tia! Det må være slitsomt.. men kjæm sekkert hit å ættekvært.
Venterogventer Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Jeg er opp mellom 4 og 8 ganger. Prøver å ikke drikke så mye rett før jeg legger meg, men det funker ikke så bra:-) Er i uke 39. Har hatt det sånn de siste 4 ukene....
Maren Elise og mamman Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 E vel oppe ca to til tre ganger iløpet av en natt, men d som irriterer meg mest er alle de tusen dobesøkene på dagtid, å så kommer d jo bare en bitteliten skvett. For d kjennes jo ut som om d er ti ganger mer i blæra, men så har jeg bare 17 dager igjen til termin da, kan jo være at d er d som er årsaken, at barnet dytter slik på bekkenbunnen og blære at den kjennes fullere enn den er. Vel, vel... håper bare barnet kommer snart.. begynner å bli litt for spent til å få se henne, helst så fort som mulig...
wicca Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Jeg sover bare ca 4 timer pr natt men i løpet av de timene er jeg ute alt fra 2-5 ganger, slitsomt. Gleder meg til babyen er ute og jeg kan sove litt uten å måtte på do Er 39+2
ormeynglet Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Tror jeg er veldig heldig her for jeg er som regel ikke oppe og tisser om natta i det hele tatt. Er 33 uker i morra, og jeg sover som regel fint helt til snuppa våkner rundt 08.30 - 09.00 (glad i å sove hun også) om morran, men da holder jeg på å sprekke altså. Har visst godt sovehjerte begge to, og bra er det.. Hadde det slik forrige svangerskap også, så håper det varer helt ut.
cec26 Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Jeg er så plaget med halsbran om natta jeg ... så jeg er mye opp pga det... og da må jeg jo tisse hver gang jeg reiser meg opp av senga... slitsomt.... var oppe 4 ganger fra 24.00 til kl .06.00.. .så nesten 1 gang i timen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå