♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hehehe... starter dagen med å svare på innleggene før jeg sier GOD MORGEN=o) Hehehe... Håper alle får en fin dag i dag og at de som skla teste får ha lykke til med det..Gjelder både EL testing og graviditetstesting...=o) Kjempe god torsdags klem fra meg til dere=o)
Miraculix Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Hei hei :-) God morgen til deg også! :-) Får håpe du får ringene i dag!! *Krysser fingrene* Klemklem
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Heihei... Får nok ikke ringene i dag dessverre... Tror de kommer til Bergen i dag og skal sendes videre derfra i dag... Så enten på Lørdag eller mandag får jeg ringene... Alle krysser for at jeg får ringene på Lørdag??? Hadde vært en fin da. det...=o) For da kan det hende jeg er forlovet på mandag da jeg starter på skolen igjen=o) Klem
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 krysser fingrene masse for deg babycakes og hvem vet.. kanskje mannfoklet ditt er tilbøyelig for skikkelig prøving når dere er forlovet?? he he *krysser fingrene*
Lille jente Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Det var en fin morgenhilsen...og forresten, skal du forlove deg? Så spennende. Satser på å se deg på Bryllupschatten snart da )
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2007 Hei! Takk takk=o) Ja håper jo på det også da, men håper han er litt klar om ca 5-6 mnd fin start for oss å bli gravide..=o) For da får jeg stipend og sånt fra lånekassa=o) hihi... Tror jeg får det nå, men er ikke helt sikker... Klem
Lille jente Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Blir det giftemål om 5-6 mnd? Vi skal i ilden om 7 mnd, samtidig som vi prøver å blir gravid, så er i grunn litt rart å planlegge nå. Vet jo ikke om jeg kommer til å ha stor mage eller ikke. Men går for kjole med snøring i ryggen så går det sikkert fint. Er i vår 6 pp nå, så er jo påtide at spiren sitter snart. lykke-til-klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2007 Å det innlegge var ment til Lioevr =o) Hehehe... Nei ikke om 5-6 mnd... Må forlove meg først... Det var at sambo skal bli klar for baby om 5-6 mnd... Nei, hvis det blir et ja regner jeg vel med 2-3 til jeg gifter meg... Jeg har tenkt å fri til min kjære=o) Så spennende da...7 mnd, ja da er det best å skyndt seg med planleggingen da..=o) Og i 6 pp med babylaging, Hehehe... får håpe du ikke blir så veldig stor da..=o) Men med snøring i ryggen... Det er jo fint det og det går sikkert helt fint også=o) Klem
Lille jente Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Jada, jeg har forsikret meg om at det går fint når jeg har snøring i ryggen, hehe...men vi vet jo ikke engang om vi er gravid til den tid. 7 mnd er ikke lenge nei...men vi er på god vei i planleggingen, tror jeg har kontroll. Både kirke, lokalet, fotograf og bil er fikset ) Så du har masse å glede deg til... Ser du sier du får tilsendt ringene, hvor har du bestillt de fra? Vi har ikke kjøpt oss ringer enda, jeg har bare ring. Sølvring med diamant på, kjempe fiiiiiin ) Gu så spennende at du skal fri, kjenner at det kribler litt i magen bare jeg tenker på det!
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2007 JA det kribler veldig mye hos meg... Godt dere har fått noe av det viktigste i boks da..=o) Joa, ringene kommer til butikken... Var visst spesial bestilling jeg hadde da.. Gull ringer med diamanter i min ring...Veldig fin ring som passet meg...=o) Klem
Lille jente Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 Oj, kanskje det er de samme som jeg har sett på. Du kan velge form og størrelse på ringen + hvor mange diamanter du vil ha. Du oppdatere oss på hvordan det har gått. Når skal du fri? På lørdag? Jada, vi er godt på vei i planleggingen, så tror nok alt skal ordne seg. Og så skal vi begynne på dansing nå, det blir gøy! må jo lære oss brudevalsen )
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. januar 2007 Brudevalsen ja... hehehe... her kan verken sambo eller jeg danse, så det blir spennende å se etterhvert... Så klart, er jo kjempe glad i å danse da, men ikke par dans, hvis du skjønne hva jeg mener...=o) hehehe... Får jeg ringene på Lørdag så blir det frieri på kvelden...=o) hihi.. gleder meg... Men sånn typisk min flaks så kommer vel ikke ringene før på mandag..=o/ Nei, disse ringene var det ferdig "laget" med diamanter og det hele...=o) Kjempe fine er de... Kommer ikke helt over det...hihi... Jeg har da allerede begynt å lage et lite budsjett og plannlegge litt da... Mend et har jeg gjort en stund nå da... hehehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå