Gå til innhold

Halsbrann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der kom halsbrannen. Fytte grisen for en vond smak i munnen! Skal dette vare i 18 uker til???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også fått det for ei stund sia,er nå i uke 25,å holder på å bli sprø!!!Ingenting som hjelper:-(

Skrevet

Nå har jeg kjøpt et lass med pastiller... :) (For smaken...)

Skrevet

jeg er veldig plaga med halsbrann og bruker innimelle gaviscon tabletter(de er ikke skadelige for barnet)fåes kjøpt på apotek og koster ca 30 kr for ei eske med 20 tabl...smaker som bruspulver:)

og så tar jeg av og til ett glass nyco/samarin:)

det hjelper masse:)))))

så kan du jo drikke farris hvis du liker det da???

klemm:))))

Skrevet

Gaviscon står nå på dagens handleliste! Takk! :)

Skrevet

jeg bruker også nyco før ejkg legger meg....eneste som fungerer på kvelden. på dagen fungerer det som regel med melk...

Skrevet

Jeg har også en del halsbrann og har prøvd Gravicon (staves det sånn..?). Den hjelper meg litt men jeg syntes den er ekkel å få i seg. Jeg synes midlertid at sukkertøyet Loveheart (de på rull som det står kjærlighetserklæringer på) hjelper.

Ellers så hjelper det å holde seg unna fet mat, hvert fall for min del.

Jeg hadde mye plager en stund, men det er ikke så ille nå (er i uke 28). Så det er ikke sikkert at du bli like plaget ut hele svangerskapet.

I følge kjerringråd så får man barn med mye hår om man har mye halsbrann. Det stemte på min førstefødte så det blir artig å se om nestemann har like stor hårmanke!

Skrevet

Ja, halsbrann er noe heslig!!!

Irriterende og til tider vondt faktisk!!! Jeg drikker også melk på dagen, og har fått anbefalt både LINK og Gavascon, eller hva det nå heter.. hihi

ingen av delene er farlige, og hjelper veldig raskt. LINK har jeg prøvd selv, og smaker fysjogæsj, men funker...

Drikk melk isteden for brus og kaffe...juice fremmer også halsbrannen..

Skrevet

Fler av mine venninner som hadde halsbrann hadde stor suksess med Lovehearts - sånn ¨hjerteformede drops med skrift på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...