Gå til innhold

Synger dere til den lille?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du behøver jo ikke synge barnesanger, da... :)

Syng de sangene du liker og trives med som du også kan tenke deg å fortsette å synge når "nurket" har kommet ut...

Ellers finnes det jo en million bøker med barnesanger.

Jeg har "den store barnesangboka" 1 og 2 + en del andre mindre bøker vi har fått oppigjennom de fem årene vi har hatt barn.

"Nurket" er fornøyd bare du bruker stemmen din....

Spiller ingen rolle hva du synger... du kan si regler også....

Hele tiden.. men det er nok mye på grunn av prinsessen vi har på ett år som elsker sang og musikk. Vi har snopet oss to barnecder av Hanne Krogh... de er veldig kjekke.. så vi synger og danser hele dagen.. Sang masse til minsten da vi ventet henne og jeg merket at det var en måte jeg fikk roet henne ned på da hun så dagens lys.. Snakk masse med nurket- og syng med når du hører på radioen. Kanskje heavy metal eller opera er noe barnet ditt vil like...

Husker vi satte Spetakkel rocker på fullt og da ble det full action i magen.. artig..

Vi synger masse for krypet vårt, både jeg og mannen min, selv ingen av oss har noen stor sangstemme:). Det er vel likegyldig hva du synger, bare det er melodisk og rytmisk! Jeg synger alt fra bæ-bæ-lille lam til Beatles, "evergreens" og moderne norsk pop.

Anbefaler for øvrig denne nettsiden for mer info. om barn og musikk:

http://www.mamut.com/fmlbbutikk.

Skal selv kjøpe et par bøker derfra.

Føler liksom det blir litt rart jeg da...

Men jeg synger jo en del til sanger jeg hører på når jeg kjører bil, som jeg alltid har gjort. Gjelder det eller? :-)

Prater desto mer, så tror nok lillle tulla blir vandt med stemmen min likevel:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...