Gå til innhold

Flere som IKKE kjenner liv (samme som juniklubben)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nr 4 og er i uke 18, og burde sikkert absolutt kjenne liv, men det gjør jeg ikke! Og blir jo litt bekymret da. Har heller ikke vært hos lege og hørt hjertelyd....

Leser om de som får vite at babyen er død og har vært det en stund uten at de har visst om det osv.. Hjelp, mye tanker her nå...

Magen vokser da, og er er stor - men skulle så gjerne kjent litt liv. Skal på UL i morgen, men nå gruer jeg meg nesten litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være at morkaken ligger fram sånn at du ikke kjenner liv så godt ennå.

Tror nok dette går bra:)

Skrevet

Venter nr 1 i juni, så vi er vel ca likt og jeg aner ikke hva jeg skal kjenne engang, jeg... har hvertfall ikke vært borti noe som ligner en fiskehale som slår eller bobler i magen (unntatt luft, da=P)... Har heller ikke veldig stor mage, så til tider driver jeg og lurer på om jeg bare innbilder meg hele greia! At kroppen min bare kødder med meg!

Skrevet

hei jeg tror ikke jeg kjenner noe liv jeg heller. jeg vet at morkaka mi ligger i bakre del av livmoren og nede, så det skal ikke ha noe og si for hvorfor jeg ikke kjenner noe. Jeg har vært på ul, så jeg vet at der er liv. var litt bekymret selv over dette, siden jeg er tredjegangs fødende og selv mener jeg burde kjenne noe nå, men både gyn og jordmor mente det er helt vanlig at man i noen svangerskap kjenner liv sent, selv om man vet hva man skal kjenne etter.

Skrevet

Er også 18 uker og kjenner ikke noe, men har hørt lyden to ganger og sett nurket på ul 2 ganger så jeg vet jo at det er noen der... Første gang så jeg vet jo ikke hel hvordan det er, er veldig spent og gleder meg til å kjenne det. Skal på ordinær UL om en uke, kanskje jeg kjenner noe før det...?

Skrevet

Litt godt å høre at det er flere av oss iallfall - da er det håp! Jeg får bare krysse fingre og tær for at jeg ser et velskapt lite barn der inne i morgen :)

Skrevet

Av og til kan det ta tid før man kjenner liv, men man skal visst helst kjenne noe etter uke 20. har man litt ekstra polstring kan det i seg selv dempe litt på følelsen. men et råd jeg leste er som følger. drikk et stort glass kalt vann og legg deg i senga på siden og vent. de fleste kjenner noen bobler eller spark etter det.

Lykke til

Skrevet

med nr 1 kjente jeg ikke liv før uke 23..

nå med nr kjente jeg ikke noe før uke 22... rolige krabater...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...