Gå til innhold

Flere som IKKE kjenner liv....?

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 4 og er i uke 18, og burde sikkert absolutt kjenne liv, men det gjør jeg ikke! Og blir jo litt bekymret da. Har heller ikke vært hos lege og hørt hjertelyd....

Leser om de som får vite at babyen er død og har vært det en stund uten at de har visst om det osv.. Hjelp, mye tanker her nå...

Magen vokser da, og er er stor - men skulle så gjerne kjent litt liv. Skal på UL i morgen, men nå gruer jeg meg nesten litt....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7736950-flere-som-ikke-kjenner-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Glad i barn:)

Ville bare berolige deg med at min venninne som i desember fødte sitt femte barn ikke kjente liv før i uke 20! Morkaken lå plassert slik at hun ikke kjente noe.

Selv har jeg også UL time i morgen og gru-gleder meg. Har som deg mange tanker om at noe kan være galt. Skal bli godt å få se med egne øyne at alt er fint:-)

Hei, hei. Venter også nr. 4 og har heller ikke kjent så mye liv der nede. Har vært nokså beskymret i det siste, men så plutselig i morges mens jeg holdt hendene over magen, kom et skikkelig merkbart "dunk". Hærlig. Mannen min brukte noen øreklokker m/ lydforsterker på magen min, og kunne tydelig høre hjerte til babyen slå.

Lykke til på UL i morgen, det kommer til å bli kjempespennende!!

Hyggelig hvis du skriver inn her etterpå og forteller hvordan det var....

jeg har innbilt meg at jeg har kjent noe, men det var sikkert noe annet. er 18+0 jeg også å skal på UL på onsdag, så har veldig lyst å kjenne noe. men skal bli godt å se på ULen om alt er bra fordi om jeg ikke kjenner noe.

Annonse

Hei! Jeg er 17+6 på vei og har heller ikke kjent noe liv. I hvertfall ikke som jeg er sikker på. Lurer innemellom på om det kan være spark eller rumling i magen. Er ikke så lett å vite siden dette er første gang for meg. Ligger og kjenner etter hver kveld. Jeg gleder meg til å være helt sikker. Er vel ikke lenge til nå, krabaten blir jo større og sterke i beina. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...