Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hva annet en klær til babyen pakker dere med når dere skal på sykehuset?=)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 pysjamas store truser eller boxere (ettersom du skal bruke bind) i tilegger du sikkert ganske så "Kjøttkake" etter fødsel så da er det best og ungå string.. joggedress til og bruke på sykehuset + klær du kan reise hjem i toalett saker xylocain krem (bedøvende) som du kan bruke nedentil før dobesøk hårbørste,shampoo,balsam og såpe tøfler eller innesko morgenkåpe om du gidder,du får på sykehuset også tror jeg.. bind og nattbind.. kamera penger mobil + lader tja det va det jeg kom på nå iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Takk for lista=) Men tenkte på om det var mer enn klær jeg måtte pakke til babyen?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Hehe så nå at jeg kanskje hadde skrivd spm. litt klønete!
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 xylocainkrem??? hvordan er den å få inn i rift tro??? noen som har prøvd?? det der ble jeg igrunn litt nysgjerrig på.... etter mange artige impulser og nye typer vondter fra tidligere fødsel...
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 smokk. kjekt å ha, fikk rådet av barnepleieren (eller om det var jordmor husker jeg ikke) på barsel sist fordi han hadde enorm sugetrang. det var ikke sult som plaget han, melk var det nok av. han våknet hver halve time og skulle ha puppen... ville ikke ta sutten til å begynne med, men etter at han ble vant med den og skjønte poenget var den uunnværlig...
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 xylocain krem kan visst brukes ved revning i underlivet,rift eller sprekker ved endetarmen(rompa altså..) ifølge det jeg fikk vite,kjøpte på apoteket og betalte 99 kr,ifølge hun som jobbet der så gikk det helt fint og bruke der nede (står i bruksandvisninga)..det bedøver ihvertfall bra så man kan tisse uten og "ramle" av doen i smerte.. har du husket bleier til hjemreisa,gulpeklut,smekke,skjøredress,et lite teppe?
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 ok, da skal jeg spurte å kjøpe så jeg har det. skulle heller ha født 10 ganger enn å oppleve de ti dager etter sist for å si det sånn... jeg revnet ikke mye, men jordmor sa det var sjelden måte å revne på.. hadde ikke opplevd det før, så egentlig bør jeg vel ha brukt opp kvota mi på uflaks også synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå