Moppie Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Etter å ha lalla rundt i "babytåke" siden fødsel 23.10 har jeg nå tatt tak i meg selv.. Så jeg har funnet min PC og kommer innom her for å hilse på .. Alt bra med dere gravide og nybakte mødre og andre mødre..?? Vi har det bra med våre to små prinsesser Amanda og Jessica. Men gud hvor utfordrende dette er. vi hadde ikke barn fra før. Alle sa at livet ble snudd på hodet. Det syntes ikke jeg.. Det som er snudd på hodet er døgnet... he he.. Amanda har kolikk så jeg fikk skrittteller av venninne mine til jul.. ha ha..Hun er også den som er veldig sår og skjør og trenger masse masse kos. så det får hun. Jessica er mer typen som bare spiser, sover, bæsjer og ler. Innimellom finner hun det for godt å sabotere nattsøvnen. Nå ligger hun i sengen sin og hyler, men alle sier at jeg skal bare la de gråte.. Så derfor taster jeg helt febriskl og later som jeg ikke hører henne. Vrææææælll. Amanda ligger i bagen fra barnevogen på sofaen i stua og sover... Hun fant ut i en alder av 4 uker at hun ikke likte sengen sin. Men å ligge i bærebagen om natten oppi sengen.. Ja det er helt ok. jeg for min del har ikke sovet en hel natt på en god stund og er ganske sliten. Men lykkelig.. Sambo har fått sjokk etter at barna kom så det har vært litt av en utfordring. Han trodde nok at de var litt mer stille.. Men men.. han fikk ørepropper til jul. Så han sover i alle fall godt. Fleip...Han ønsket seg ørepropper, men han skal jaggu ikke ha det bedre en meg.. Alt i alt savner jeg en god rutine men barna, men de er friske, våkne og helt herlige.. og alldeles bedårende når de sover.. så jeg klager ikke. Lykke til videre alle sammen her inne så hørs vi Ha en god natt, nå skal jeg hente den ene gulljenta mi..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 ååå....dette var en fin historie syns nå jeg..jeg har ikke sett deg så mye her inne..siden jeg fant ut at vi skulle ha to i oktober..men nå er jeg 20+6 og tiden raser fremover=) deilig..vi tror vi venter ti nydelige gutter..så får se om de blir like gale og snille som dine da..hehe.. men jeg syns det hørs ut som du har det kjempe fint,tross skrik,kolikk osv..de er jo som du sier herlig..og det tror jeg virkelig på=) stå på videre.. håper du titter innom en gang i ny og ne..er så hyggelig med andre fjes og liv her=)
Moppie Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Svanine, Bentus, M2004, Lurifax, Sirkus Bøverbru hvor er dere.. ??
majea Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg er ny på disse sidene, har vært en stund på babyverden, men tenkte å prøve noe nytt! Jeg venter også tvillinggutter i mai, nærmere bestemt 29.mai. Dette er også mine første barn! Gleder meg masse! Er det mange tvillinger i vente på disse sidene? Hvordan har det gått med ditt svangerskap? Har du gått opp mange kg? Syns jeg har gått opp mye allerede, 9 kg....Men det kan ha litt med at jeg vanligvis trente 4-5 dager i uka før jeg ble gravid og nå har det så og si ikke vært noe...Har slitt med kvalme siden uke 6, ikke kastet opp, men bare vært konstant kvalm,,, Lykke til videre med deg og guttene dine Hilsen fra majea
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Takk for fin beskrivelse av din nye hverdag, Moppie! Spennende for oss som fremdeles går rundt med stor mage å lese om tiden etterpå :-) Jeg venter også to jenter, termin 19. febr. Det er jo lov å håpe på at de skal være samkjørte på søvn og mat fra første dag, og at tvillinger har så mye selskap i hverandre at de ikke skriker noe særlig, men realiteten er nok en annen.... Men det er jo for en periode, og det får vi tåle :-) Når man står midt oppi det må man jo bare klare det, så kan man heller le av det etterpå. Spesielt og veldig kjekt er det jo også. Føler meg litt priviligert som venter tvillinger, og ser frem til å bli kjent med dem! Lykke til videre!
Bentus Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Så koselig at noen spör etter meg her inne da:)Lenge siden sist.På lördag var guttene 8 mnd så tiden flyr.Hvordan går det med dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå