Gå til innhold

Leter etter en babypose/hentepose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg leter etter en rosa babypose/hentepose som er i ull og som har en prinsessekrone på hetten. En slags dress uten ben som man kan ha på babyen i bilen, vogna etc. Har sett den på noen andre og den er så søt, men jeg aner ikke hvor jeg kan få tak i den. Er det noen som vet hva/hvilken jeg tenker på så blir jeg veldig glad for litt hjelp.

Lurer på om det kan være fra Troll Company AS. Bor i Oslo men lurer også på om jeg kanskje kan bestille denne på nett. Finner ikke bilde av den på nettsidene til Troll så det kan jo være at den ikke finnes lenger heller, eller at det ikke er Troll som har den, uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laredoute har mange fine kjøreposer, vet dessverre ikke hvor du finner den du beskriver.

www.laredoute.no

Skrevet

hvis det er den gammelrosa med gul krone på hodet du mener?

den har de på babyshop på slependen og babyshop på lørenskog. og det stemmer som du sier, at det er troll som fører den. har kjøpt ullteppe i samme serien og det er fantastisk kvalitet på det.

Skrevet

YES det er nok den jeg tenker på. Tuuusen takk. Vet du om man kan få bestilt den på nett og i tilfelle hvor?

Hvis ikke får jeg komme meg på Babyshop et av de stedene. Merkelig at ikke Babyshop i Oslo sentrum har den, kan hvertfall ikke huske å ha sett den der.

Skrevet

sett deg på IKEA bussen fra Oslo, det er raskt og gratis. Babyshop ligger rett ved siden av IKEA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...