V.I.Bebbi er gravid Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg var på sykehuset i går og tok HCG undersøkelse,røntgen av egglederne. D er d værste jeg noen gang har vært med på,må jeg ta den undersøkelsen igjen skal jeg adoptere hvis vi ikke klarer d selv. Jeg hadde så trang livmortapp så de var tre leger/spesialister som prøvde før de fikk den oppi livmorhalsen.Den siste som skulle prøve skulle sjekke med fingrene først for å finne ut om jeg hadde livmor som vendte framover eller bakover.(sånn alle gynokologer gjør,par fingre oppi og klemte oppå magen)og i d hun klemte skrek jeg,d har aldri vært vondt hos gynokologen,men nå var d kjempe vondt...og d reagerte hun på,for d skulle ikke være vondt. Oxo skulle hun prøve å få oppi den kanylegreia,d var skikkelig ubehagelig,men d verste var når de skulle sprøyte inni den væska for å åpne gangene,jeg trodde seriøst at alt hadde sprukket oppi,d er d verste jeg noen gang har kjent. Jeg sliter med skikkelig menssmerter men d var barnemat i forhold. Jeg lå og pustet og pustet,ble skikkelig skjælven og kvalm og tårene rant.Så fort de var ferdige måtte jeg krøke meg sammen og sette meg opp så noe av d kunne renne ut igjen,de hadde ikke vært borti noen med så store smerter,så d var nok skikkelig trangt eller tett oppi der. Så på dagen i går og i dag har d kommet litt blodig slim/verk og væske,men har ikke kjent noe. Jeg har ikke fått svar på om noe var galt men har en veldig vond feeling på dette så lenge de var så sjokka av all smertene jeg fikk. Så venter spent på svar. Jeg har lest om noen innpå her som hadde ubehagelige undersøkelser,så jeg grudde meg skikkelig,men dette slo alt. Jeg hørt d var noen som hadde tatt smertestillende på forhånd,og d glemte jeg. (jeg beklager dette leserinnlegget for dere som skal på denne type undersøkelse,men trøst dere med at d er ikke så ubehagelig for alle.Legene sa jeg var den først hos de.) Noen som har vært på sånn røntgenundersøkelse? Noen som kan komme med sin historie så alle skjønner at d er ikke alle som syns d er så forferdelig:) Er d noen som hadde tette ledere eller veldig trange?hva skjedde videre og sånn?? Søskenbarnet til samboeren min hadde tette ledere og var på sånn undersøkelse,hun ble gravid mnd etter undersøkelsen.. Håper jeg ikke skremte vettet av dere,d var ikke meningen.ville bare fortelle min erfaring og opplevelse. MVH V.I.Bebi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå