Gå til innhold

Heisann alle sammen..... da har jeg fått henvisning til innvendig ul....

Anbefalte innlegg

Har vel egentlig latt være å tenke på prøving osv..ikke gidda å testa eller noe... pga av min situasjon og en del annet.... (for de som vet om det)

Forrige mnd ble syklusen min på bare 33 dager... ting begynner å stabilisere seg..og jeg begynner å kjenne igjen kroppen min...9 MND!!! tok d tydeligvis før pilla var ut av kroppen...

Så da e æ altså inn i 9 mnd med prøving...i dag fikk æ brev fra medisinske senter... henvisning te innvendig ul... Men man håpe jo selvfølelig at jeg er gravid:) Stått på som gale ei uke nå... håper jeg traff eggeløsningen...Det eneste som er blitt gjort annederledes denne mnd er at jeg IKKE har informert min kjære om eggeløsning osv... før kunne han ha store prestasjonsproblemer. Denne mnd har det gått veldig bra på det punktet! Så damer.. ikke del alt med mannfolka...:) ihvertfall ikke jeg...hehe.. så håper i grunn at jeg står med en positiv grav test om ei ukes tid eller mer... det hadde vært deilig! Kanskje ser de mer enn jeg tror på ultralyd! :D Vi får se... Uansett.. om jeg ikke er gravid håper jeg at jeg blir ferdig med mens til ul..d hadde vært flott!

Treng virkelig en god nyhet æ no..d hadd vært veldig deilig!

Håper året bringe masse storka te alle sammen!

stor klem fra ei litt sliten jente....

Fortsetter under...

Så godt å høre at ting begynner å rette seg for deg!!!!!!! Det fortjener du!!

Og du har helt rett i at man ikke bør dele alt med mannfolka.... jeg gjorde det jeg.. og fikk absolutt ingenting da jeg hadde el!!!! heldigvis hadde jeg fått meg litt like før jeg fant el og som du ser på nicket holdt det i massevis!!

Håper virkelig du får deg en stor overraskelse på ul;) Og vis ikke så har jo kroppen din begynt å stabilisere seg og da er det kanskje litt lettere å bli gravid!!!

Håper ikke det går mange smellene før vi har deg inne på 1.tri!!

Masse lykke til!!

klem

Hei Sussa...

Lenge siden sist jeg har "sett" deg....=o)

Så bra at du endelig har fått henvisning da... På tide spør du meg...

Får vel satse på at det er en fin liten spire på innvending UL...=o) Hadde vært en fin time=o)

Også godt å høre at du har begynt å få en mer stabil syklus og at ting går din vei..=o)

Får ønske deg mye lykke til videre og sender deg masse oppmuntring...=o)

Klem til snuppa=o)

Tusen takk begge to! Tror vel innerst inne ikke at jeg er gravid... men lov å håpe! Ingen kan komme å si at jeg ikke har prøvd ihvertfall.... håper bare at jeg har 33 dagers...og at jeg traff el! Krysser alt jeg har..

Trenger en skikkelig oppmuntring nå...Pappa er ikke sååå mye bedre at d gjør noe... og jeg har begynt i en "tøff" praksis som skal vare i 4 mnd... Både fysiske og psykiske prøvelser! Trenger noe annet å tenke på ei stund:)

Stor klem til alle! og lykke til!

Ja, alltid lov å håpe=o)

Uff, da at faren din ikke er helt bra ennå, men han får hjelp nå eller??? Har vært borte en stund og har ikke helt fått med meg om du har fått tatt dette videre til å få hjelp jeg...

Husker siste var at han fikk en ukes sykemeldinge eller noe...

Ja, får håpe ting virkelige går sin vei for deg nå, du fortjener det virkelig nå...

Klemmeklemme...=o)

Hei Sussa!!

Så godt å høre at ting går din vei nå.... nå skal du bare se du ikke trenger ul i det hele tatt, det hadde vært noe det!! :-)

Tenker på deg, og ønsker deg alt godt!

Lykke til videre i praksisen!

Åååå, så eg gleder meg til den dagen du skal rope ut:GRAVID!!

Klemklem!!

Annonse

Hei!

Så bra!:) Dette var gode nyheter:)

Håper den uka med hard jobbing har gitt resultater:)

Heier på deg:)

Klem:)

Ps: godt å se at det er håp på syklusfronten. Forrige pp endte på 46 dager, og jeg håper så inderlig på at denne ikke blir lengre enn rundt 30 (eller, selvfølgelig, at jeg er gravid og slipper det:)

ååå...dere er bare sååå koslig:) Spesielt takk til deg attpåklatt!!! Tenker på alle andre enn deg selv hele tiden!

babycakes: joda..pappa får hjelp....men ikke nok hjelp desverre... men håper han nå har innsett at vi trenger han! Skal prøve å være mye med han i fri helgen min nå:) Vi tvang han inn på legevakta før jul som sagt...og ble da henvist til ett behandlingsted. Men når han ikke vil legges inn frivillig så er d ikke mye vi kan gjøre desverre! skal konfrontere han med dette i helga tenkte jeg:)

Ang eggeløsning og slikt.. GJIII... i dag på "jobb" så fikk jeg enorme smerter i hofta og korsryggen. Skikkelig press! Varte kanksje ett par tre timer.. Kan d ha vært eggeløsning da tro??? håper virkelig ikke d... da får jeg jo nok en over 40 dagers:( sukk...

Men uansett.. for sikkerhetsskyld for jeg nok voldta sambo i natt! Det har blitt sport her i huset.. la han sove noen timer... så ANGREP!!!!! hehe..funker ikke bra hver gang d;)

klem

Hei sussa!

Jeg har fulgt med på deg lenge nå, men har ikke skrevet så mange innlegg her....

Håper det går bra med faren din...

Og jeg håper inderlig at det klaffer for deg snart....!!!

Det fortjener du!!

Jeg har selv skrevet et laaaaaangt innlegg på forumet " mannen ikke klar?", så som du skjønner så har ikke alt vært bra for meg heller dette året...

Men dette året, sussa... Det kan bli det beste av alle....!!

Og jeg håper det virkelig blir det for deg....

Håper syklusene dine stabiliserer seg... Mine har også vært ganske ustabile, så jeg vet hvordan det føles......

Men en vakker dag.... Så skjer det for oss alle.......

Masse klemmer til deg (og alle dere andre som prøver her inne)......

Lykke til alle sammen!!

Heisann! Koslig at du har fulgt med da:) Det setter jeg pris på! Mange mennesker her inne som bryr seg.

Skal lese innlegget ditt på forumet jeg! Det er desverre mange som har hatt og har fortsatt harde tider.. og det er såå urettferdig.. men alle kan ikke være lykkelig heller... da hadde vi jo kanksje unngått krig! OG KRIG MÅ VI JO HA...hehehhe.. (ironisk ja...om d skulle være noe tvil)

Håper det blir ett supert år for alle oss som hadde d mildt sagt jævli i fjor! Vi trenger en opptur nå!

Jeg var så sliten i går..så ble ikke noe angrep på sambo..satser på i dag... og satser i grunn på at jeg har hatt el for mange dager siden.... :)

Klem til deg nora!

og klem til alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...