duogjeg og vitre Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hvordan spår dere? Hvilke metoder spår dere med? Kort ? HVor sikkert kan dere som spår si at det er? Jeg har veldig lyst til å bli spådd om når jeg eventuelt blir gravid, men er redd for å få beskjeder om at jeg ikke blir det, eller at jeg tolker at det er det dere ser selv om dere kamuflerer det. Liksom redd for å miste håpet.... Så jeg er litt nysgjerrig på hva som skjer, og hvor gode dere er.. Det hadde vært fint med svar (:
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg spår med pendel og med tarrot kort. Jeg vet ikke hvor sikker jeg er. Har ikke fått så mange tilbake meldinger enda, men på de jeg har fått har det stemt på noen, mens på andre har jeg tatt feil. Spesiellt når det gjelder dato er jeg ikke så treffsikker. Et råd jeg vil gi alle som vil bli spådd er at, still aldri et spørsmål du ikke tåler å høre et negativt svar på. Men det er sjelden noen spår at noen aldri kommer til å bli gravid, mye fordi mange klarer ikke å spå langt frem i tid, og fordi en spådom kan forandre seg med tid. Altså det man ser i dag er ikke sikkert man ser om f.eks et år. Derfor er mange forsiktig med å spå slike ting. Dessuten er det mange som kan ta feil, derfor kan du ikke stole blindt på en spådom. Tror ikke du behøver å være redd for et slikt svar, og husk at det skal ganske mye til for å bli barnløs i disse dager. Derfor vil de fleste bli gravide uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå