Jente1980 Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Skulle bare informer om at det blir vanntrim for gravide på Elisabethsenteret to ganger i uka nu fremoverm, fikk beskjed på telefon idag. Tirsdager fra kl 16.00 og torsdager fra kl 15.00. Det e en drop in time, og de 15 første som møt opp får plass. Æ og "Julu" va der på tirsdag, og va veldig fornøyd:)
**My little Miss drama and I** Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 oj det må jo prøves:-).. takk for info!!
Makka Pakka Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Tøft! Skal prøve å få vært med på det jeg også. Litt dyrt da, 120 kr pr gang. Og hva skal jeg ha på meg..? Hehe, tipper badedrakten blir litt trang nå. Blir vel bikini da tror jeg.
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 åj..d kan jo være lurt å starte me ja.. mæn ka ska man ha på sæ? nåkka spesielt som e lurt å ta me? kor lenge vare d pr gang..?
juzza Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Det e idag klokka 15. Kom å bli med! Ta med dæ badetøy og dusjestæsj. Og ho instruktøren sa det kunne være lurt å ha med ei flaske vann. Det vare i en time hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå