Gå til innhold

lengre og lengre sykluser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har det slik etter de slutta med p - piller. Kan dette ha noe med PCO(s) å gjøre. Håper ikke jeg har noe sånt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ha noe med at kroppen skal komme til "rette" igjen også... Og som du sier PCO(S)... Men behøver ikke å være det...

Skulle vel egentlig etter "planen" å ha mensen igjen nå... Men ikke sett snurten av tanta...

Ikke har jeg hatt EL smerter eller så veldig mye tegn til det heller... Hadde litt økt utflod, men ikke mer en det... Spent når tanta dukker opp...

Jeg sluttet med pilla i begynnelsen av November 06... Får vel skrive det da siden vi er i 07...hihi...Vel ganske tidlig inn i 07 da..=o)

Men hvor mange pp (prøverperioder) har du hatt... Tror ikke du får så mye hjelp fra legen før det har gått 6mnd til 1 år...Altså, utredning...

Kan godt de som vet litt mer kan hjelpe deg...Dette er noe jeg har lest her sånn kjapt og ikke sikkert er riktig...=o)

Klem

Skrevet

Takk for svar (:

Jeg har prøvd i 8 pp. Jeg var tidlig ute med å ta hormonprøve, da jeg alltid har sett for meg at det ikke vil klaffe med en gang. Den var ok, men har tatt flere nå da det kan vise seg å være svingninger.

Fastlegen min er grei, så han sa at jeg kunne bli henvist til gynekolog etter et halvt år, pga at jeg -har hatt clamydia- uregelmessige blødninger tidligere-debuterte sent med mensen(nesten 17 år)

Jeg ville vel tro det var mer vanlig å få kortere og kortere sykluser enn lengre og lengre. Skulle ønske jeg iallefall hadde normale sykluser, for da hadde det ikke vært så lenge å vente i mellomtiden. Sukk

Du får ha lykke til. Artig når mensen ikke kommer, for da kan det jo være en sjanse (: Vi får tro det ordner seg med tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...