Gjest Skrevet 11. januar 2007 #26 Skrevet 11. januar 2007 Hei du. Sender mange *varme tanker din vei*. Opplevde selv MA i juni-06. Var på tidlig UL i uke 12. Det viste seg at jeg var gravid med tvilllinger, men at de hadde sluttet å leve i uke 10. Det var en tøff tid etterpå. Fikk råd om å vente en mens mellom utskrapningen og neste "prøving". Gjorde som legen sa, klarte ikke tanken på å miste igjen og så tenke at vi burde ha ventet. Ble full klaff etter andre mens. Er nå i uke 26, og venter en liten tulle i april. Masse lykke til!!! Stor trøsteklem fra meg!
MissPhun Skrevet 12. januar 2007 #27 Skrevet 12. januar 2007 Trist at du opplevde dette. *klemmer* Jeg mistet i MA i februar, og ble gravid i oktober igjen. Denne gangen virker det som alt er som det skal Er 16 uker i dag!
mor i mars :-) Skrevet 12. januar 2007 #28 Skrevet 12. januar 2007 MA er virkelig noe dritt ja. Har opplevd det to ganger på rad, første oppdaget jeg sent som deg i uke 16. Pyton. Andre i uke 11. Men nå har jeg en deilig gutt i magen og er 20 uker på vei. Du trenger bare vente en mnd før du prøver igjen, men tenk på at du skal komme deg psykisk også. Det tar ofte nesten lenger tid. Men vi er alle forskjellige så noen takler det bedre enn andre. Lykke til!!! Et nydelig barn venter deg forhåpentligvis til slutt så det er bare å holde ut på veien.. :-)
Tjukkeberta Skrevet 12. januar 2007 #29 Skrevet 12. januar 2007 fant ut at jeg var gravid i kveld. Første pp etter MA i oktober!
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 13. januar 2007 #30 Skrevet 13. januar 2007 Har aldri opplevd, åg håpe at eg aldri får oppleve d:/ Lykke til videre! Håpe alt ordne seg! *trøsteklem* *lykketilklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå