Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 føler dere at dere er helt de samme der nede, nå i etterkant, eller kan dere føle/kjenne, det er litt annerledes etter dere ble sydd, tenker etter måneder!
mamsen sin Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 jeg synes det tok en god stund før det var det gamle gode igjen ja. jeg har ei venninne som ble sydd her,og hun ble sydd feil så hun må tibake og fixe på det. kan jo hende det er noe slik hvis dete r ubehag.ikke for å skremme deg altså.........:-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 jeg er sydd feil jegf også må klippe opp og sy om igjen.. hullet er så og si sydd igjen... får ikke inn lillefingeren engang:(
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 sydde å men det tok vel rundt 3 mnd før æ følte alt va som normalt igjen.. stingan hadde jo grodd men kunne jo kjenne det sjøl, å vel føltes litt rart så lenge! men nu !! supert!
Pigen. Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Tok ganske lang tid før jeg følte ting var bra igjen...tok kanskje seks mnd.. men jeg sydde en god del. Var til kontroll på sykehuset etterpå, men alt var normalt...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 det er ikke ubehagelig, men jeg kjenner at jeg er sydd, for å si det sånn(ikke rett og glatt), det er 1 år siden og jeg har ikke blitt skjekket nedetil etter barsel!
mamo82 *2 jenter* Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Nå er det gått 5 mnd, og jeg er tilnermet normal igjen. Det var vondt i arrvevet de første par-tre mnd når jeg hadde sex, men det har gitt seg nå.
mai mammaen til to Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 jeg sydde og jeg var helt fin igjen etter noen uker jeg...på 6 ukers kontrollen kunne ikke legen se at jeg hadde sydd engang... det skal sies at jeg ikke sydde noe særlig da....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 jeg ble også sydd litt, men jeg kjente det lenge etterpå! er snart 9mnd siden fødsel..og nå tror jeg at jeg er normal igjen...men blir jeg sår etter (litt for mye) sex så er det der jeg blir mest sår! Har lest at det kan ta opp til 9mnd før du blir helt normal igjen!
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Jeg revnet en grad 2, men en dyp rift. Sydde endel og jeg føler meg ikke akkurat normal nedentil. Ikke det at det ser så galt ut der nede, men jeg kjenner at det er mye stivt arrvev der... Ringte legen og spurte om dette var normalt, og han sa det kunne ta en stund før det føltes helt bra igjen... Har ikke sex for å si det sånn. Det er for vondt til det. 3 mnd sisen fødsel nå... :-( Håper det bedrer seg snart.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 Jeg revnet mye- total ruptur og jeg føler langt i fra at det er det samme nå. veldig stivt og det virker veldig trangt i åpningen, den er heller ikke slik som den var. over 4 mnd siden fødsel og det går ikke å ha sex her heller. prøvd så vidt, men det gjør så vondt-føles alt for trangt.
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 Jeg sydde mye (på operasjonsstua) Etter noen uker føltes det normalt. Samleie derimot var forferdelig vondt, såjeg ble tydeligvis sydd litt for mye. Hadde det ikke vært for at jeg ble gravid etter 12mnd, hadde jeg bedt om å bli "fikset på", for etter 12mnd var det fremdeles kjempevondt med samleie. Slapp å sy etter neste fødsel, og har blitt så og si normal igjen.
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #13 Skrevet 11. januar 2007 Hos meg er alt som før. Tok vel 5 uker før alt var grodd, og ca 5 mnd før sexen var som før igjen. )
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #14 Skrevet 11. januar 2007 Nå er det snart 7 mnd etter fødselen, og jeg kjenner ingenting med tanke på at jeg ble sydd... Føler meg egentlig ganske som før der nede... Sånn til vanlig i allefall, ikke med tanke på sex. ( sitter å kniper litt for å kjenne etter
Mayken Skrevet 11. januar 2007 #15 Skrevet 11. januar 2007 Jenta mi ble tatt med vakum, så jeg ble klippet en god del. Er nå 8 uker siden, var på kontroll på sykehuset for en uke siden og det har grodd kjempefint. Men arrvevet er skikkelig ømt, blir sår og øm i arret når jeg går turer ol. Sex har vi forsøkt, men det gjør for vondt ennå. Må nok ut å kjøpe meg flere "mammatruser" for stringtrusene mine klarer jeg ikke gå med. Må nok bare ta tiden til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå