Gå til innhold

Fødselsforberedende kurs på Rikshospitalet

Anbefalte innlegg

I dag har jeg fått invitasjon til fødselsforberedende kurs på Rikshospitalet. Fikk beskjed av jordmoren for en god stund siden, at det var bedre å bli med på dette kurset, enn bare en "omvisning". På invitasjonen står det "Fødselen nærmer seg!!!", og da gikk det opp for meg at det hele begynner å bli litt mer virkelig. Både gleder og gruer meg til fødselen, håper kurset gjør at jeg blir ennå mer forberedt. Har egentlig ikke tenkt så mye på fødselen ennå, bare gleder meg over magen og sparkene som jeg kjenner daglig :-)

Jeg har fått plass på kurs i midten av mars. Andre som skal gå på dette kurset?

Fortsetter under...

Hei. Skal også føde på riksen men har ikke fått noen invitasjon til fødselsforberedende kurs ennå.. Sist fødte jeg også på riksen - i mars. Den gangen var vi på kurs i begynnelsen av februar husker jeg.. Vi har tenkt å gå igjen selv om vi har vært med på det før..

Svarte deg akkurat på en annen link, så ikke at du hadde svart på denne...

Jeg fikk invitasjon fordi jeg hadde skrevet meg opp på en liste på Riksen, når jeg var der til ordinær ultralyd. Fikk beskjed av jordmoren der om å ta kontakt med de som arrangerer kursene, men da hadde de ikke satt opp noen kurs ennå, så de skulle kontakte meg når så var gjort. Send en e-post til [email protected], og så kan du undersøke om det er noen ledige plasser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...