Snuppelura&Go`klompene Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 http://www.baby.vox.pl/main.php?s=list&cat_id=46 OMG sier jeg bare, *siklesiklesikle* :-))))
lille-persille Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Huff, synes dem var grusom...spesielt den første vogna med gardiner inni kalesjen, he he... Bra vi er forskjellig, da:)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Enig. Grusomme vogner. Kan det ikke komme noe nytt og spennende snart? Lei av teutonia, quinny, buggy osv
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Her var det jo litt av hvert. Noe fine, og maaange stygge. De øverste minnet litt om Simo Classic-vogna, men det ble litt drøyt med gardiner. Ellers så var det noen duo- eller bag- vogner (ikke godt å se) lenger nede som var ok. Men jeg har jo allerede kjøpt akkurat den vogna som passet oss best!
mammmamia ** Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 HA HA HA! Regner med du tuller altså, for disse vognene var ikke mye snasne nei..! :-D Altså, paraplytrillene var forsåvidt OK, men den med gardiner..! Jeg ler meg ihjel..! Ho ho ho..! :-)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 *flire* Den me gardinan va jo litt drøy! Men eg skjønne ka du meine! Sett ikkje akkurat å sikle, men dem va djevelsk orginal og kul nån av dem! Spess de me alle de fine fargen! Syns ågså at hjulan va litt små tøff! Hadde aldri valgt ei sånn vogn, men dm va kul uannsett:)
Cerebro Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Jeg synes 60-talls stilen er superkul! Kunne gjerne trillet en sånn. Men kunne styre meg for den med gardinene, ja;-)
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2007 Oj, det var visst noen crazy farger på kalesjene på den første linken...!! Her er en litt mer "normal" og virkelig farge... Må vel ha litt spess smak for å like vognen uansett, noe jeg definitivt har dog;-D http://www.healthchecksystems.com/inglesina_classica_pram.htm
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #10 Skrevet 19. januar 2007 Den hvite med blå kalesje er nydelig. De er litt nettere enn Silver cross sine, men i same stilen. Men hadde tatt bort gardinene da, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå