Gå til innhold

Når legger deres 2-3 mnd gamle babyene deres seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger dere dem for kvelden og når våkner de for første gang igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøver å legge han rund kl 11 (23) men det funker ikke så da er han våken til kl 1 ca og sover til halv 9.

veldig flink. :-)

han blir 3 mnd om ikke så lenge.

før la han seg kl 9 men det ble bare slitsomt for meg, for da skulle han opp kl 5 å være våken.

Skrevet

Da min var 2 mnd gammel sovnet han tidligst 22.00- senest 23.00 og våknet tidligst 07.00 men som regel ble det så han våknet mellom 08.00-09.00 senest 10.45 iallefall. Den tiden var hærlig! Nå er han ett år, og våkner på natta. Det har han gjort siden han var 6-7 mnd.

Skrevet

Hun sovner mellom elleve og tolv som regel. Sover da til 6-halv sju, får pupp, sover videre til ca ti. Da prøver vi å stå opp:)

Skrevet

min lille jente er 8 uker og har hatt "fast" leggetid i ca 2-3 uker. pupp mellom 20 og21, så nattdrakt og seng på kjølig og mørkt soverom. Vekker henne når jeg legger med rundt 23 for pupp. Etter det sover hun til en gang mellom 04 og 06. Da er det ny pupp så søvn til ca 09-10 tiden. Så dette funker bra for oss. Er nå veldig trøtt og grinete rundt den tiden på kvelden så det funker som bare det. Bank i bordet...

Skrevet

jeg legger småen på 3 mnd kl 20.. har akkurat begynt med det..

nå våkner han første gang for pupp mellom 01 og 02.. deretter kl 04 (tror jeg skal prøve å venne av denne da han bare patter..) også står vi opp mellom 6 -7 og skifter bleie.. deretter legger vi oss et par timer til..:)

Skrevet

Jeg har det helt likt som deg,7 oktober,bare at vi legger han i ni-tiden:)

Skrevet

jeg legger Maya 21,30-22,00 og da sover hun til ca 4,30. så sover hun til ca 08. og så til 10 og da står vi opp.

Skrevet

Her har vi akkurat begynt å legge jr ca kl 20, da sover han til ca 8 i ett.. (får mme som siste måltid han da).

Før var det fra 21-22 til 930 ca.. deilig vettu.. har sovet minst 6 timer i strekk siden han var 5 uker.. :)

Skrevet

Ludvik er 3 mnd nå, han legger seg kl 21 og det er morgen ca kl 8. Noen ganger 7 og noen ganger 9. Avhengig av når han er våken å får mat på natta. Varierer 1 eller 2 ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...