Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 oransje/rød avføring? han har det en del for tiden, det er jo mye rødt i de 1årsmiddagene
Trine_ Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 nei holder meg unna de middagsglassene..sønnen min får samme middag som meg
mamman&andrea Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Jeg merka ikke noe når dattera mi hadde middagsglass. Hun hadde det hver dag hos dagmamma fra ho var ett år til 15 mnd.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Hei! Min sånn kan få sånn oransje/rød avføring hvis han spiser f.eks mat med tomatsaus i, elr middagsglass med tomatsaus i. Maten i middagsglassene er helt ufarlig! Det er ingen tilsetningsstoffer elr fargestoffer som er tilsatt, for det er ulovlig å ha i barnemat. Heller ikke salt. Det er naturlige fargestoffer fra maten. Spesielt mye er det i mat med gulrot og tomat, og barnemat på glass har en del tomat og gulrot. Men det synes gutten min er bare godt! :-) Så, ikke bekymre deg, fargen på avføringens skyldes helt normale årsaker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå