(Muskat) Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 jeg har så lyst å bestille time til dette, men er litt usikker ennå.. Redd for å bli skuffa. Hva er deres erfaringer?
(Muskat) Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2007 dytter litt opp jeg. Er det bare gode erfariner her, så er jo det hyggelig å høre om også...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Min erfaring fra privat 3D-UL: Veldig skuffet!! Kom inn til en lege som var stresset og irritert... Var der i 15 min... Fikk sett det vi ville se (ett flott levende foster inni magen min), men 1200kr for 15 min!!?? Sykt!! Legen snakket veldig gebrokkent og var vanskelig å forstå. Printeren virket ikke, så vi fikk ikke med oss bilder. Disse skulle sendes senere, men etter 3 uker er de fremdeles ikke mottatt... Har ringt og etterspurt dem... Det å se bebissen min i 3D var fint det, men desverre ikke verdt pengene... Men det var bare min mening... Sitter vel også med en følelse av at vi var uheldige, og at dette ikke er normalen...
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Bare lurte på hvor du har vært jeg? Vi driver å vurderer å dra på 3D.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Vi var på Majorstuaklinikken i Oslo. Har bare hørt positive ting om dem fra før, kanskje derfor vi ble så skuffet...
Kris. Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Var på Majorstua klinikken vi også, men ikke hos legen. Vi dro til sonografen, var der inne i en hel time. Kostet 1000 kroner. Var kjempe fornøyd, det var en kjempe hyggelig mann han gjorde alt for at vi skulle få fine bilder, jenta vår samarbeidet ikke helt. Han sa til og med at jeg kunne komme igjen gratis for å få nye bilder om jeg ikke var fornøyd. Han printet dessuten ut 4 ekstra bilder til mammaen min siden jeg sa det var mamma som hadde spandert på oss... Han er er bare å anbefalle! en kjempe kar;)
milva76 Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 var det til dr Molnar? Har vært mange innlegg om at han er gal her inne. Vi valgte derfor sonografen Dag. Skal dit om en måned.
jpht Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Vi har vært der på tidlig UL hos Trolle, og vi skal dit neste freda, men husker ikke hvem vi skal til. Det er ihvertfall til UL spesialisten vi skal til, og ikke til den med medisinsk vurdering.
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 ok.. da satser jeg på sonografen Dag da:p I hvilken uke var dere?
Kris. Skrevet 13. januar 2007 #10 Skrevet 13. januar 2007 Jeg var 26+3 da vi var der.gled deg, han er kjempe koselig.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Vår dårlige erfaring var med dr. Molnar! Ville i utgangspunktet ikke nevne navn, men nå som det allerede er oppe, kan jeg vel trygt anbefale å velge en annen person til utførelse av ul... Så det har vært innlegg om at han er gal altså...? Ja, vel, det kan jeg godt skrive under på!
bokormPåOvertid Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Vi var til ordinær UL til Dr. Trolle ved Majorstuaklinikken og var veldig fornøyd. Han tok seg god tid til å forklare, fikk mange bilder. En fin opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå