Gå til innhold

Hehehe!! Må le...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihihi...

Vel, skal vel fortelle da...=o)

Mamma og jeg var på Strømmen storsenter og shoppet litt... Da fikk hun øye på en barnevogn som var knall rosa... Egentlig en fin vogn... Så sier hun at en sånn vogn skulle jeg få hvis det neste ble ei jente...

hihihi

Sier til henne da at først må jeg få med sambo på "leken". Så sier hun at jeg må ta hvertfall 1 år på sykepleien for å få penger, så kan jeg få bli gravid....Hehheehe, føler meg ikke presset nå nei...Hihi...

Hehehe... Mormor klar for å bli mormor igjen...Fikk litt sjokk da ja...hihi...

Men kommer hvertfall ikke til å bli gravid før på slutten av dette året... Hvis ting går etter "planene"...Har da "fått tillatelse" fra min mor da, så kommer nok ikke til å bli nervøs med å fortelle hvis jeg skulle bli gravid før...

Ja, det er jeg som bestemmer når jeg skal ha baby... Men fint å vite at det er greit hvis det skulle skje....

Og for dere som vet eller har fuglt med meg litt og vet at jeg har tenkt å fri til min kjære... Ringene har ikke kommet ennå...=o( tror ikke de kommer før på mandag, kanskje tirsdag.... Hun i butikke sa at de kunne komme på lørdag også, men har en følelse på at de ikke kommer før senest tirsdag..=o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi! Godt noen støtter seg, da. Selv om det ikke er helt "godkjent" før om et år..

:)

Blir spennende dette med frieriet, da!

Håper du får ringene snart!

Store planer for hvordan det skal skje?

:)

Skrevet

Nei har ikke det... Tenkte bare å snakke med sambo når vi legger oss... Si litt om hvordan jeg har tenkt på fremtiden og at det er han jeg vil forsette å dele den med og at jeg elsker han mye...

Pluss masse babling og stamming da...hihi....=o)

Og har da tenkt å ta på meg noe sexy da...Hihi....=o)

Håper ringene er i butikke på lørdag...

klem

Skrevet

Så koselig. Jeg fikk ring på fingeren bittelille juaften... Han gikk ned på knè:) smelt!

Men han klarte ikke si alt han hadde planlagt å si da... Bare satt der og rekte frem ringene... Alt bare stokket seg til for han, og det ble litt flaut sa han. Morro å tenke på at det går ann å bli så flau og sjenert for den du elsker...

Lykke til !

Skrevet

Nåååå.... Så søt...

Ja, hadde jo håpet at sambo min hadde greid å få ut fingern jeg da... Har "ventet" 3 år nå, men nå er jeg jo egentlig den gamledagse typen da...Men nå det ikke skjer noe, så får jeg gjøre det selv...

Kjenner jeg er egentlig litt irretert over at de klarer å rote så fælt... ennå det sto at det hastet... Ikke mye fart på dette da nei... Men som de sa så hadde de kastet haste lappen da og at det var mange bestillinger, men likevel, går vel ikke ann...

Men gleder meg og er veldig nervøs og nysgjerrig da...=o)

Forresten: Gratulerer da=o)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...