Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 han er litt tykk i leggene, men ikke så mye, men virker som han ikke har hælen helt ned i skoene, føler jeg kan trykke inn på sidene av skoa, følte de var perfekte når jeg kjøpte dem! hva med dere? han bruker ponny(tror jeg det var) tyske sko
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Har du merer klær på nå enn da du kjøpte de??
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Har han hatt de lenge? Har du tatt ut sålen og sjekket om de er store nok. Vi fikk bare brukt de første skoene ca. 6 uker og måtte nå kjøpe nye. Jeg har hørt at når de begyner å gå i sko så flater føttene ut en del i begynelsen.
Ranveig R Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Sånn er det med guten vår og, viss han har på seg f.eks. sokkar utanpå strømpebuksa. Men viss det er ei stund sidan du kjøpte skoene kan dei vere for små allerede, føtene til guten vår har vokst frå str. 20 - 22 på 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå