Gå til innhold

Spørsmål om pumping... (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pumpet tidligere og fått ca 70 ml på en pumping. Nå kommer det plutselig nesten ingen ting... fra 10 til 30 ml!! Skjønner ikke hva som skjer... når jenta (snart 3 mnd) spiser kjenner jeg at melken kommer og hører hun svelger som bare det... Tror hun får nok mat for det er mange tunge tissbleier i døgnet og hun gulper som regel etter å ga spist...

Dette hadde jo egentlig ikke vært noe problem hvis det ikke hadde vært for at jeg har startet å jobbe i 20 % og er avhengig av at hun får flaske med morsmelk ett måltid...

Har noen av dere noen råd om hva jeg kan gjøre for å få orden på dette??

Kanskje noen vet hvor mye det er vanlig for en beby på snart 3 mnd å spise på ett måltid? Hun spiser nesten annenhver time på dagen og en gang mellom 21 og 07... Sist spiste hun 120 ml og da var flaska tom...

Håper på mange svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få nesespray for å få i gang utdrivningsrefleksen, det hjelper garantert!:-)

Skrevet

Om du stresser når du pumper så kan det komme mindre!

Skrevet

Ang pumping får du prøve å ha babyen forran deg, at faren holde henne eller at hun satt i vippestolen, det hjalp meg en stund.

Men så hjalp ikke det heller lenger, og da kjøpte jeg noen ferdig-NAN kartonger på 200 ml. Så når jeg er ute på noe nå gir faren henne en slik. Nå er vår baby blitt 3,5 mnd og hun drikker ca 140 ml pr måltid.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...