Siril&Tord sin mamma Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 hva synes dere om disse navnene? vår datter på 2år heter Siril Aurora. vårt ufødte barn ( vet ikke kjønn) har vi kommet fram til noen alternativer på: storm andreas om det blir gutt alette synnøve om det blir jente. er veldig for navn som ikke alle andre har, og som i tillegg er sjeldne
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Alette er jo et meget flott og gammelt navn! Toppen! Får jeg komme med et forslag til jentenavn siden jeg venter gutt selv? Emma Isabell synes jeg er bare så skjønt! Storm er jo også et meget uvanlig navn som begynner å bli meget populært. Her hos oss er det en annen type storm som rår for tiden! Synes dette var flotte navn. Liker også å ha navn som ingen andre har!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Storm er et veldig fint navn, og min snart tre år gamle sønn heter Andreas. Vi bomma litt der da, litt for mange som heter bare Andreas, tre i samme barnehage.. Men som mellomnavn er det helt topp, da velger han jo selv etterhvert hvor aktivt han vil bruke det, er jo sjelden halvstore gutter står og roper et dobbelnavn når de vil ha ballen sparket til seg på fotballbanen. Det blir jo helst til at de velger ut et (eller lager et kallenavn). Likte Alette godt også!
Forskeren Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Siril Aurora var jo bare nydelig - på hun dere allerede har! Liker Alette, men ikke kombinasjonen Alette Synnøve - synes det var litt tungt... Storm minner meg om Hotell Cæsar, ellers synes jeg Storm Andreas var spesielt og ganske fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå