tutta77 Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 har hatt vonde kynnere i kveld..... har merket at det er noe i hele dag. Da jeg gikk på do nå så var det ganske rødbrunt det som kom ut... noen som vet? kan det ta dager før det skjer no eller må jeg holde mannen hjemme i morgen? 1 time hver vei til jobben.... ugh.. nå kjenner jeg at jeg ikke er forberedt... :s
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er ikke ekspert,, men jeg ville nesten tro at det holder på å skje noe nå ja... Hadde det bare vært slimpropp som gikk, så var det en ting,, men om kynnerne dine er gått over til svake rier, så kan det vel hende at du føder i morgen,, eller senest på fredag... Lykke til videre.. Jeg hadde nok holdt mannen hjemme..
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 rødbrunt? vanlig det når det har startet. vonde kynnere kan det kjennes ut som også. akkurat sånn du forklarer det startet det hvertfall for meg. 23 timer senere var han født! Jeg ville helt klart holdt mannen hjemme:) du får gå litt rundt, se om det fortsetter, kanskje du kjenner mere til hva som skjer. Jeg fikk beskjed av legen om å holde meg oppegående så det ikke stoppet opp! Lykke til:))))))))
tutta77 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Tusen takk gruer litt og jeg.....
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Det er forståelig, men det går nok veldig fint!!! Godt er det ikke, men som min mormor sa til meg.... Når du føler at du overhode ikke orker mer, da er du nesten ferdig!!! Og det stemte! klokka gikk forbausende fort, og det var plutselig over! Dette klarer du fint!!!!
Havi Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Er så nysgjerrig, jeg... Er du i gang med fødsel??
tutta77 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2007 Æsj! det stoppa da jeg gikk å la meg og sovna!!!!!! og vi "rakk" ikke ha sex heller for jeg hadde sovna da sambo la seg.. og han synes jeg kunne få sove han da... jaja... så i dag får jeg sette igang å vaske litt her, så jeg kommer i gang igjenn
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Dumt at det stoppet da! Men du får stå på med vaskingen:) Hadde vært spennende om du fikk det igang igjen:) Lykke til:) Ps, kom med oppdateringer da:)
Termin15jan Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 Var slik min forrige fødsel startet og jeg fødte ca ett døgn etterpå. Stoppet opp en periode, men gikk en rask tur og var da i full gang igjen:) Gikk også i trapper. Lykke til! Er nok ikke lenge igjen!
mayaya Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 Tutta, hva skjer? Hender det noe mer?? H*n inni der har kanskje bestemt seg for å holde seg rolig til pappa kommer hjem fra jobb? Du får jobbe på, gå i trapper og ha sex når han kommer hjem, så skal du se det skjer noe! Lykke til!!! :-)
tutta77 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. januar 2007 Takk jenter nå har jeg sovi noen timer på sofaen.. så tenkte jeg skulle ta meg en dusj, også jobbe litt etter det kjenner lissom at det er noe som ligger å murrer... må stadig på do, men må ikke alikevell....jeg har ul termin 28 januar og min egen 22,..... 17 dager igjenn til termin....(28)
Snurrepippen Skrevet 11. januar 2007 #14 Skrevet 11. januar 2007 Forrige gang hadde jeg vonde kynnere av og på i to døgn (kynnere om natta, sov om dagen) og fødte fint og greit på tre timer etter det. JM mente at kroppen hadde gjort seg godt klar til fødselen på den måten, så fortvil ikke - kanskje dette letter litt!??
*C83* fødte13/1 Skrevet 11. januar 2007 #15 Skrevet 11. januar 2007 Må nesten hive meg på denne tråden! Har hatt rier sånn ca hvert 5-7 min i hele natt, men det stoppet på morningen i 11-tia.. Kjenner at det er noe som murrer der nede, og det kjennes ut som om jeg må på do i ett sett..Men ingenting kommer.. Har forresten 3cm åpning og er supermoden ifølge jm.. Har termin om 7 dager, så nå håper jeg ting setter i gang snart! Har blitt lurt så mange ganger, så nå begynner jeg å bli lei!! Ble satt i gang med nr.1, så jeg har liksom ikke noe å sammenligne med heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå