¤mamma¤ Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg fødte på fredag, så lillegutt er ikke en uke ennå, men ammingen er godt på plass...og jeg lurer på om det er ok å gi ham litt smokk innimellom??
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg ga gutten min smokk da han var 4 dager gammel, og det gikk helt fint!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Når ammingen er på plass kan du begynne.
Cilla m Neo;) Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 min var 3 dager gml, tar flaske,smokk og pupp typisk mannfolk stort sugebehov hahahaha
SpiseLise Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Det tror jeg nok du kan! Vi begynte dagen etter hun ble født. "Fikk lov" av dem som jobbet på barselavd siden hun hadde så stort suttebehov. Såvidt jeg har forstått, er det kun pga fare for sugeforvirring at man skal vente, men siden ammingen går greit, ville jeg prøvd. Gratulerer forresten:-)
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Min fikk smokk omtrent med en gang på nyfødt intensiven han, de sa det var bra for utviklingen av lungene.
¤mamma¤ Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2007 WOW- her var det mange svar fort! Så gøy!! Tusen takk;) Og takk for gratulasjon...helt fantastisk å bli mamma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå