Gå til innhold

Hva er egentlig best av hardbag og softbag?? (samme som på skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen innspill?

Tenkt på hardbag jeg, ser for meg det som mest praktisk... Men vet ikke..

Hva er best/mest praktisk/hendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hva du skal bruke den til. Softbag er vanligvis lettere å bære enn hardbag så hvis du skal bære mye opp/ned trapper så kan det være viktig. Ellers er det nok mest smak og behag.

Vi har teutonia softbag og har brukt den mye. Den kan bygges om til fotpose når poden skal over i sportsvogna.

Skrevet

Hardbager har jo litt mere plass da. Spørs om det blir vinterbaby eller sommer og eventuellt hvor mye du kommer til å bruke den! TFK sine hardbager for eksempel er store og kjempe lette. Og de er også 10 cm lengre enn Quinny sine!

Skrevet

Har aldri hatt hardbag, men kan godt skryte litt av softbagen vi har:o) Har en Teutonia Joe med softbag, som vi brukte til Tobias frem til han var nesten 8 mnd og skal bruke til småen som kommer i sommer. Syns ikke det var liten plass i den i hvertfall. Fikk vinterbarn, så hadde behov for pose og mye klær i mange mnd, men hadde aldri dårlig plass. Han lå i den til han var nesten 8 mnd som sagt, og det gikk helt fint plassmessig. Var velig grei å ta med seg rundt om kring - lett å bare løfte med seg. Brukte den som "reiseseng" den første tiden. Hadde ikke vurdert hardbag engang jeg - men det er mine erfaringer - og som sagt har ikke prøvd hardbag, men ser ikke for meg at det kan være noe mer praktisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...