Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Har vært endel kvalm de siste dagene og har menslignende smerter. Kan det være tegn på at noe er på gang?? Har 10 dager igjen til termin i dag :-)
4-barnsmamma :-) Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Værtt småkvalm selv jeg, en ukes tid. I dag er jeg 2 dager over termin. Siste fødsel startet også med kvalme og med mens-smerter som etter et par dager gikk over til rier.... Så det kan jo være noe på gang ja... Lykke til uansett.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 takk for svaret.. noen fler som har noen synspukter?
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 jeg for min del håper ikke det er tegn på fødsel, for jeg har hatt det sånn nå en ukes tid og er 35 fullgåtte uker i morgen...hun må holde seg der inne noen uker til... men for din del håper jeg det er noe på gang. lykke til:)
Philippa=) Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 jeg er 37 uker på vei, har vært kvalm de sisste dagene og har og hatt mye mensmurringer (masrier). Var hos JM idag, hun sa at det kan ennå ta en stund og at de er kroppen som begynner å gjøre seg klar.
trarve jente25.01.07 Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har vært kvalm i uker og hatt mensmurringer i uker, men det er nesten som murringene blir sterkere etterhvert, så kanskje det er tegn på at ting nærmer seg.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå