Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Så fødevideoen i sted. Sambo og jeg begynte å snakke litt sammen....skal han filme med under fødselen, var temaet...synes det virker....unaturlig, vil heller ha ham til å holde meg i hånden...Hva skal dere, hvis mannen filmer, skal han da filme når dere presser hodet ut osv, dvs alt...eller hva...hva er vanlig..?
rødhette* Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Vi har pakket ned videokameraet i fødebagen, men det er for å bruke ETTER fødselen. Altså når babyen har kommet ut, og vi får holde h*n. Selve fødselen skal absolutt ikke filmes.
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Hadde noen filmet meg hadde det gått i stykker ganske fort tror jeg =) Hadde ikke likt det nei..
Taram har gutt&jente Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Filmes nei, herregud.. Men vi har et vennepar som tilbød oss å se både bilder og film fra da deres døtre ble født.. Jeg husker ikke hva jeg svarte, men tenkte bare "ikke faen.." Fikk hvertfall rodd meg unna det. Helt greit om den fødende selv vil filmes, men selv kunne det ikke ramle meg inn.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 nej takk. ingen filming her nej.hva skal jeg filmes for tror det er best å bare huske det,,,,,,,,,,,
Bellen^2 Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Vi hadde med videokamera, som lå innelåst i bilen under fødselen. Etter fødselen, da vi hadde fått summet oss litt, fikk vi filmet masse fint av lillegutt som kan sendes til stolte besteforeldre på andre siden av landet. For meg er en fødsel noe av det mest intime kan kan oppleve og er forbeholdt mamma, pappa og babyen. Det er noe som skjer der og da, og etterpå sitter man igjen med minnene, så vi hadde ikke noe behov for å filme selve fødselen.
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 trodde ikke det var lov å filme fødsler jeg.... Min venninne fødte på frdrikstad sykehus, og de hadde tenkt å filme alt annet enn selve Fødsel*, men en god stund før hadde se fått beskjed av jordmor om å skru av... aner ikke hvorfor, dårlig dag kanskje... Nei skeptisk, får holde med fotokamera, mellom navel og knær behøver han ikke nærme seg med linsa gitt. akkurat det der vil jeg ikke se, ikke når det er meg selv.
Jente1980 Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Vi tar med filmkamera, og kommer til å filme litt tror jeg... Men ingenting av det som skjer "der nede"... Får ta det litt som det kommer. Det skal iallefall filmes like etter den lille er lagt på mammas mage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå