Gå til innhold

Om profilen


Benni-min

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere har skrevet noe på profilen deres? Jeg prøvde meg ehr en dag og skrive,men vet ikke helt om jeg fikk det til. Sett på noen her inne sin profil, og da står det bare hvor gamle dere er... Har dere selv lagt det inn? Hvordan skriver vi brev/mail til hverandre? Går det bare på navnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står mye i profilen din! Det at det bare står hvor gammel jeg er, er vel fordi jeg ikke ennå har skrevet profilen ferdig;-) Alderen min kom automatisk.

Du kan merke av om du vil ha brev til postkassen din. Om du trykker på den lille konvolutten på din egen side, kommer du til din postkasse, og der ligger en liten melding fra meg - om dette virker da;-) Du kan sende melding til andre ved å trykke på "send melding", kommer til et ferdig bilde der det bare er å taste i vei! og du å god jeg er til å forklare meg sent på kvelden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You got mail!!! ;o)

 

Har ikke skrevet stort på profilen min, bare kommentert at alderen min ikke stemmer! (Tror det skjedde noe feil da vi gikk over til 2007). Vet liksom ikke hva jeg har lyst til å skrive om meg selv der, jeg...

 

Alderen min kom frem automatisk, tror du kan krysse av om du vil at alderen din skal vises... Om du vil skrive melding, så kan du bare klikke på navnet mitt. Da kommer du inn i profilen min, og der kan du velge "skriv melding" eller noe sånt noe... Nå har jeg sendt deg to ord, når du leser den kan du bare velge "svar på melding"... :o)

 

Om du vil skrive melding til noen som du ikke "ser" her, så tror jeg du kan søke etter dem dersom du husker nicket deres... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alderen min ble også helt feil!! Tenk å påstå at jeg er 36! Har ikke skrønt om alderen min den veien siden jeg var 17;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Men sønnen min blir vel veldig stolt av å ha blitt 9 år allerede;-) Fyller ikke før i november. (Det har nok med 2007 å gjøre ja!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååhhhh, så irriterende. Nå har jeg vært inne å lastet inn bilde og skrevet om Benjamin under barn. Men ingenting kommer jo opp når jeg går inn på profilen min igjen. Grrrrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke gjør det?!

Gikk du da inn på profilen din, og deretter inn på endre profil... Da skal du få mulighet til å velge bilde du vil vise frem og velge om du vil vise barnets navn og alder... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...