Gå til innhold

billige grav.trst???

miss 80 høygravid-ks 23.1.09

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen:)

Vet dere om de billige grav.testene er like sikre som de som er dyrere, f.eks. CB??

Jeg har liggende noen billige som vi kjøpte på nettet. Har tatt en test, og den var negativ. Kan jeg stole på denne tro, eller bør jeg kjøpe en på apoteket tro??

noen erfaringer??

Takknemlig for svar:)

Lykke til alle sammen!!Måtte 2007 være gledens år for oss!!!:)

klem

Fortsetter under...

Graviditetstestene på det norske markedet er like sikre. Jeg kjøpte Quick Respons på apoteket, fordi den var billigst. Jeg tok 1 test 4 dager på overtid, og det var ikke tvil om at den viste positiv. Men jeg har lest kommentarer her fra de som ikke er fornøyd. Noen synes den er vanskelig å tyde, pga svak strek. Men som det står i bruksanvisningen; strek= positiv. Dvs enten den er svak eller sterk. Har ikke vært borti Clear Blue, men noen sverger til den digitale CB. Kanskje lettere å forstå svaret når du leser "Gravid" ....? :)

Hei

Har også kjøpt tester på nettet og alle har vært riktige. De ga like fort svar som de dyre testene på apoteket og var like nøyaktige. de billige strimlene viser en veldig svak positiv strek i begynnelsen, men den blir sterkere til lenger man kommer ut i svangerskapet. Så min erfaring er at du trygt kan stole på de testene også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...