Gå til innhold

Når sover barnet sammenhengende 6 timer eller mer om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammelt var barnet deres når det sov minimum 6 timer sammenhengende om natten uten å våkne eller få mat? Jeg vet jo selvfølgelig at dette er individuelt, men hvor stort var deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Natt til i dag sov min 3 måneder og en uke gamle sønn fra 19 til 1:30 for første gang:) men det er ingen vane han har, da..

Skrevet

Min har gjort det i ca 1 uke. Dvs siden han var 6 uker:)

Skrevet

Sannah har sovet 6 timer eller mer siden hun var 4 uker, hun blir 6 uker på søndag:)

Skrevet

uff, har glemt å skifte nick....hehe,venter ikke nå lengre:)

Skrevet

Da snuppa var 6 uker sov hun hele natten!!! Det skjer ikke hver natt - og etter første gang var det en stund til neste gang. Hun er nå 2 mnd, og sover minst 5 timer maks 8 timer i strekk!!! Flinke jenta!

Skrevet

fyller ett år morgen, men sover ikke 6 t enda..... 3-kanskje av og til 4 t....

Skrevet

Min var litt under to mndr da han sov natten igjennom uten mat, tre mndr nå og sover fremdeles hele natten.

Skrevet

Her har han igrunnen sove fra rundt 9 til 7 helt siden han var rundt en måned, er fem nå.

Skrevet

6,5 mnd. Ta tok vi natt avvending. Sover nå 19.30-7.30

Skrevet

Fra han var 5 uker sov han 6 timer eller mer om natten. Det gjorde han til han var 5 mnd. Nå er han våken 1-6 ganger hver natt. Buhu:-(

Skrevet

Han var vel rundt 1,5 mnd. Når han var 2 mnd. sov han fra 21 til 07.30 i strekk.

Skrevet

Vår gutt var mellom 6 uker og 2mnd, så sov han ca 12-13t hver natt uten å våkne. Det var etter jeg begynte med mme. Før det sov han fra ca 23 til halv 5, mat og så soving til ca 9.

Nå er han 5,5 mnd og sover framdeles mellom 12 og 14t uten å våkne om natten.

Skrevet

Rundt 12-11 mnd. var han 7 kg (slank kar med høy forbrenning) og begynte å sove 6 timer sammenhengende om natta. Det hendte et par ganger før det også, men de kan telles på en hånd.

Skrevet

Min har gjort det nesten fra fødselen av. Det var bare noen få netter i starten at han fikk mat en gang eller to i løpet av ca 10 timer, og sov videre. Etter at han var 2-3 uker, har han sovet hele natta uten mat. Det har skjedd to ganger i løpet av 6 måneder at han har vært våken en times tid på natta.

:-)

Skrevet

Litt usikker på om vi har kommet opp i seks timer, men det nærmer seg ihvertfall. Det skjedde en god forbedring da han var ca fem og en halv måned og fikk i seg mer fast føde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...