Gå til innhold

kan noen hjelpe meg..skikkelig dilemma nå!!!....

Anbefalte innlegg

jeg skal på screening og sånn nå ca 20 jan og så gå på disse sprøytene og så egg utak feb/mars skiftet...MEN så er sambo lagt inn på aker for en brokk operasjon nå idag og den kan hende løser vårt problem(får det gratis pga er med på et prøveprosjekt) !!...er så usikker på om jeg skal ta et forsøk da eller om jeg skal vente nå 3 mnd og se om sæd prøvene hans er forbedret og ikke utsette meg for all disse hormon sprøytene..

dere som har gått gjennom dette med ivf, hva ville dere gjort?er det veldig smertefult, ville dere vært foruten liksom?

vi har prøvd siden mai 2005, så er jo ikke så lenge,..og er jo ingen garanti for at det klaffer med det første (caapril) heller.

burde jeg ta et forsøk, og funker ikke det må man uansett vente, må man ikke det???

Fortsetter under...

Jeg har hatt kun ett forsøk og jeg synes ikke det var så gale å gå på hormoner. Under spray og sprøyte tiden var det svettebyger og hodepine, men ikke noe å klage over. Egguttak var heller ikke noe å klage på. Uken etter uttak hadde jeg store smerter, men det var for at jeg var nær overstimulering og det skjer da ikke med alle.

Men vi reagerer da alle forskjellig så andre kan ha det verre under spray og sprøyte tiden. Ønsket vi har for en spire tror jeg overvinner alt vi går igjennom...

Jeg ble ikke gravid på forsøket i høst nei :( Jeg hører til i Bergen og der må man vente tre mnd før vi får fryseforsøk. Jeg skulle ringe inn mens nå etter nyttår og ha fryseforsøk i uke 3, men mensen kom aldri :) Her testet positivt så jeg er i lykkerus for tiden :) Skal på UL på fredag så jeg er veldig spent. Håper å se ett bankende hjerte der. Har vært gravid en gang før, men da fikk jeg sjokkmeldingen når jeg kom på UL at det ikke var liv i min lille spire... Håper virkelig dette ikkje gjentar seg denne gangen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...