Gå til innhold

modningsakupunktur- hvordan virker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ta det i morgen. og lurer på hvor de setter nålene? og hvor lang tid det som regel tar før fødsel er i gang?- viss det virker da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på det 2 ganger nå, var senest i dag. Skal en gang til, på fredag!

En begynner med det tidligst i uke 37 tror jeg.. Det skal stimulere til modning av livmorhalsen. Det skal også være gunstig i forhold til at fødselen skal bli kortere og mer "effektiv"...

Jeg fikk satt ca 10-12 nåler litt rundt forbi.. En ligger på en benk, tar av seg på beina (sko + sokker) og de setter noen nåler på føtter og leggene. Fikk også noen på håndleddene, en i pannen, og i dag fikk jeg også en nederst på magen.

Så får vi se da, om det virker! Har termin om 7 dager jeg...

Skrevet

Det er faktisk en stor reportasje om det i nye gravid. har aldri prøvd, men er veldig nysgjerrig på temaet. Hørt om mange med gode resultater. i reportasjen står det tidligst i uke 35.... hos noen uke 37.

Skal visst komme fortere tilbake i normal form også:)

Skrevet

Men må en ligge på ryggen? Det klarer ikke jeg...

Skrevet

tror du kan sitte:)

Skrevet

Jeg hadde min første på tirsdag og skal igjen i morgen, har 14 dager igjen. jeg fikk bare 7 nåler, men jeg var så kvalm at hun kunne ikke sitte alle pga at jeg måtte bøye meg sån. Jeg er kjempespent om det skjer noe snart, hvis ikke skal jordmor prøve om 1 uke å sitte det i gang. Gi en lyd da hvordan virkning du har. Hon sa at hun kunne begynne med modningsakupunkt allerede i uke 35.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...