Gå til innhold

Hvor bestille briotilbehør på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på lufthjul til min Brio Sitty. Kan jeg bestille på nett? Evt. hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå heller til forhandler som fører disse. da er det billigere for disse finnes på lager. da slipper du lang ventetid og porto of frakt!!!!

Skrevet

Jeg skulle hatt lufthjul til brio sitty. Er det 25 cm lufthjul som vises på brio sine sider?

Og - er denne vogna med lufthjul mye eller bare litt dårligere enn easy walker..?

Skrevet

Tror ikke du får luft hjul på disse, men skal sjekke ut for deg!!

Easy walker og Sitty er nok to helt forskjellige vogner. Easy walker SKY er en drøm å kjøre, grunn vekt, svingbart hjul som gjør det mer behagelig å kjøre! Sitty er ikke noe dårligere, men kanskje en mer tyngre vogn med tanke på hjul. Lufthjul er nok det beste med norske værforhold. Isete veier og snø, da har luft hjul bedre grep på veien og er mer komfortabelt for deg som triller og for barnet som sitter i vogna!

Skrevet

Det tenkte jeg også- Jeg mener å ha hørt en her inne som hadde kjøpt lufthjul til sin sitty. Det vil jo være billigere enn å kjøpe en easywalker....

Sittyen er nå til våt jente på 3. Den nye vogna skal kunne brukes til en på nesten året på reiser til sommeren.

Da er det greit å kunne sove i vogna, det er ikke lett i en sitty kanskje? Jeg synest kanskje sky blir en for dyr vogn nå som vi har en mistral jeg liker.. Classic får man på nett til 3500.-

Jeg lurer till på MacLaren techno xt også. Skjermer jo bedre for sola, men er skeptisk til paraplytriller i utgangspunktet. Det er jo vanskelig å skjerme for sola i en easywalker....

Vanskelig dette..

Skrevet

Ja sant det, ikke så lett, det er mye penger å legge i en helt ny vogn. Men sitty er jo perfekt til å sove da, det er jo ikke noe problem!!! Paraplytriller er nok for små butkkturer eller shoppingsenter...enig med deg!

Skrevet

Hvor gammel bør man være før man har det bra i en sitty?

Den er vel kanskje også litt trælete å ha med på fly eller?

Skrevet

Sittedelen kan brukes fra 5-6 måneder. Vogner får du ikke tatt med på fly, må sendes i spesiell bagasje. Quinny Zapp er den minste som finnes på markedet, følger også med en bag som du kan ha vogna oppi, blir som en håndveska! 69 x 27 x 30 cm , den kan du ta med på fly!

Skrevet

Der er vel bare en sittedel ;-)

Da satser jeg på lufthjul så sparer jeg nesten 3000,- og min kjære blir lykkelig for å slippe flere vogner. Mini klarer vel å bruke sittyen til sommeren da - er fire mnd nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...