Gå til innhold

Savner magen min litt...

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er det en lettelse å kunne bøye seg, ligge på magen igjen og gå rundt noen kilo lettere og bruke de gamle klærne igjen men likevel... Det var koselig å kjenne spark der inne og ha den vissheten om hvor den lille var hele tiden. Føler at kroppen min er tom på en måte. Synes jeg hadde et flott svangerskap og at magen rett og slett kledde meg, så jeg har begynt å savne den tiden litt. Vet ikke om det kommer til å bli flere barn på meg, har to flotte, friske jenter nå og er blitt 35 + en jobb der det ikke er så lett å ta seg fri uten å miste kunder og livsgrunnlaget.

Sikkert flere som synes det er helt sært å tenke sånt rett etter fødselen men jeg gjør nå det likevel.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7733100-savner-magen-min-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde også en "tomhets følelse" etter min første fødsel.

men denne gangen er jeg bare glad det var over.

magen kledde meg ikke i det hele tatt i dette svangerskapet,for jeg var litt "fyldig" i forveien.

å min gammmmmmle nabokjerring fikk nesten hjerteinnfark da hun så jeg kom trillende på en barnevogn...for hun viste ikke at jeg var gravid...

offf...jaja...hehe....

men det var deilig å kjenne spark. ;)

rart så forskjellig det kan være... jeg hadde ikke et lett svangerskap. husker jeg var så lettet da jeg våknet ettet narkosen og alt sto bra til med gutten min. føltes mye tryggere å ha han på utsiden!!!! tviler på at vi kommer til å få flere barn....

Jeg savner ikke magen min, er så mye deiligere å ha gutten ute hos meg.. Var så bekymret på slutten at noe skulle gå galt, selv om jeg ikke hadde noe grunn til det, så magen ble ett ork til slutt.. Og magen var bare i veien på slutten, ikke noe var lett å gjøre.. Så jeg er glad for at det er over..

Ps: Hører egentlig ikke til her inne, er en november dame, men liker å følge med dere også, var en del inne på klubben deres på bim og, er litt mere liv her inne..:o)

Jeg og faktisk.. Var litt koselig synes jeg da. Selvfølgelig litt tungt og ubehagelig på slutten, men stort sett kjekt. Savner kanskje mest det å være gravid, ikke selve magen, fikk så mye ekstra oppmerksomhet da:) Masse dulling og kos... For ikke å snakke om samboeren min som passet på at jeg ikke slet meg ut, på slutten fikk jeg neste kjeft bare jeg gikk ut av sofaen:) jaja.. kanskje en annen gang?? Må bare fortrenge fødselen først.. :D

Annonse

Jeg har det sånn at jeg tenker på med vemod at jeg ikkje skal være gravid meir, få kjenne liv.. Det å få føde og den tiden etter me et nyfødt lite vesen å ta seg av. tenker sånn uansett..til tross for det tøffe svangerskapet jeg hadde nå.. Snufs.. Men mannen vill ikkje ha fleir så..hulk.. ;-) Neida, får være takkmemli for de to friske pien jeg har:-))

Jeg også savna magen min en stund etter fødselen. Synes det var så spennende med alle sparkene og bevegelsene inni magen:) Dessuten var det så trygt å godt for lille Marcus og da...

Men er jo selfølgelig veeeldig spennende nå også, når Marcus ligger ved siden av meg og lager di herligste lydene og spreller vilt med armer og bein:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...