Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutt på 3,5 mnd våkner en del ganger i løpet av natten. han sovner igjen når han får smokken(får den med en gang) men er så usikker på om han våkner fordi han er sulten eller hvorfor... Ammer han som regel kl 20 før han skal legges og så mellom 3 og 4 og så kl 7. er ikke det at det er ofte men er usikker på om det i det hele tatt er nødvendig... han griner ikke og er ikke riktig våken heller(har ofte øyne lokket) men når han først har fått mat så sover han bedre etterpå. våkner da ikke hver time lenger... bør jeg fortsette sånn eller hva hadde dere gjort? og hvorfor våkner han så mye hvis det ikke er fordi han er sulten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det faktisk på akkurat samme måte her.. gutten min er 3 mnd gammel.. og han tar også smokken når han våkner sånn.. jeg tenker nå at han ikke finner seg i smokken om han er skikkelig sulten.. trenger kanskje bare litt trøst hvis drømt el lign tenker nå jeg.. og jeg ammer han akkurat som du gjør.. har noen ganger prøvd med smokken istedet for å amme.. og da gir han klar beskjed!! så er ikke akkurat redd for at han ikke får i seg nok.. jeg kommer nok til å fortsette som jeg gjør..han legger fint på seg og er fornøyd og blid!

Skrevet

er han sulten så griner han mener nå jeg da.det gjorde min sønn iallefall.vent litt å se om han sovner igjen uten å gi pupp,eller om han begynner å grine etter mat:)

Skrevet

Hvis han hadde vært sulten hadde han kanskje grått når han våkner..Har ikke noe fasitsvar, men det kan kanskje hende han våkner fordi du/mannen din sover urolig og vekker ham?

Ellers så kan det jo hende han trenger mer mat. Om to uker er det jo trygt å gi ham litt grøt og er du heldig sover han bedre etter det. (evt litt mme etter amming kl 20 i tilfelle det ikke er nok mat der på kvelden?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...