Gå til innhold

Gode råd mot pms??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutta på p-piller i januar i fjor, og det siste halve året har pms-humøret blitt bare værre og værre. Jeg blir rett og slett helt psycho ca ei uke før tr!!

Det er forferdelig slitsomt, føler liksom at jeg ikke er meg sjøl, og blir skikkelig skamfull når det gir seg. Også går det så klart aller værst utover manne i huset.

Har allerede begynt å grue meg til "neste runde" -og gjør hva som helst for at det ikke skal fortsette på denne måten.

Tørr ikke håpe på baby-lykke mer heller, så dette begynner å bli veldig vanskelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har dessverre ikke noen råd mot PMS, men vet veldig godt hva du går igjennom...

Etter at jeg sluttet med pilla i november i fjor, så har jeg hatt veldig humørsvingninger... Helt forferdelig... Tør nesten ikke å gå ut om dagen, redd for jeg skulle komme til å kjefte på ungdommene på skolen for de er så ufordragelige...

For å ikke snakke om hva sambo og sønnen min får gjennomgå... Uff føler meg kjempe slem overfor sønnen min... stakkars liten...

Heheh, kom litt av sporet her da... menmen...

Men det skal gå bedre etterhvert hvis jeg ikke tar så innmarig feil da...

Klem

Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe deg jeg heller, for jeg har/har hatt det akkurat som deg, enten ejg har gått på piller eller ikke :o( Har konstant dårlig samvittighet samtidig som jeg er rasende nesten hele tida i noen dager mellom EL og TR... Superfrustrerende, og gubben "går fem på" hver gang selv om jeg har sagt gang på gang at jeg ikke klarer å styre det (bare til en viss grad) - vi har vært sammen i 6,5 år nå, så han har jo fått med seg en del hormokaruseller kan du si... Men på den annen side håper jeg du likner meg, og da blir gravid snart, for jeg hadde ikke et eneste raserianfall hele forrige svangerskap!!! Og det er jo noe å glede seg til :o)

Du får bare prøve å forberede mannen din på hva som kan komme og be ham ta hele deg med et par bøtter sand og endel tålmodighet når perioden er der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...