FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg våknet i dag tidlig og var plutselig blitt kjempeforkjølet over natten. Har slappet av i hele dag. Men de siste timene har jeg en trang til å bommelomme, men det kommer ingenting, har trodd jeg må dette 4 ganger i kveld. Mens smerter og ryggvondt, ikke i korsryggen, men midt på liksom. Er dette beg. på noe tror dere, eller blir jeg bare lurt pga forkjølelsen?? Takker for alle svar. Er forresten 17 dager til ul termin...
m@rie82 Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 hei! kan høres ut som om at noe er på gang. kan du beskrive smertene? er det hele tiden, en slags murring (mens sm)? har hørt om flere som har fått voldsom trang til å gå på do, og det har vært begynnelsen på fødselen. lykke til!
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 De kommer og går litt, murrer litt hele tiden, men blir sterkere og svakere om hverandre, men kan liksom ikke være rier, det må da gjøre mere vondt enn dette.. Det gjør vondt, men ikke SÅÅÅ vondt som jeg innbiller meg at rier er..
m@rie82 Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 det begynner gjerne slik. jeg hadde bare litt murring i begynnelsen da jeg skulle ha førstemann. tror det er sjelden at de kraftige riene begynner med en gang. kanskje det er maserier? kanskje de etterhvert vil komme mer regelmessig, og bli sterkere. lykke til videre iallefall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå