Gå til innhold

Juni: Her er det lenge siden jeg har vært her..

cec26

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen:) Morsomt å se at det er noen her enda da...

Ja, jeg er da veldig gravid om dagen... 5 uker til termin... viser seg at Jonas skal få en liten bror, og han skal hete Magnus... Gleder meg til å få han ut... er temmmelig lei å være gravid nå... Jonas har vært syk i hele høst etter han begynte i barnehagen...puh... hadde en uke på sykehuset i desember.... Vi fant han bevisstløs i senga en kveld... Han hadde fått feberkramper.. Uten at vi visste noe... måtte ha sykebil og greier... det var ikke noe gøy.. Under ingen å oppleve det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Så spennende med ny baby da. Vi får også det i juli:) Mathias har også så og si vært syk hele høsten (føles iallfall slik) etter at han begynte i bhg. Ekkel episode dere hadde i desember da... Godt det gikk bra. Lykke til de siste ukene av graviditeten. Oppdater oss gjerne:) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 20 feb.... håper jo at han kommer før da..hehe... Jonas kom i uke 37, så det er lov å håpe, men jeg tror nok jeg må gå til termin denne gangen... ;( men men ...det får gå... ut kommer han uansett...Gratulerer til deg beri... åssen er formen din? Jeg ha vært mye mye dårlig... Skal oppdatere dere jeg....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...