cec26 Skrevet 10. januar 2007 #1 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei hei alle sammen:) Morsomt å se at det er noen her enda da... Ja, jeg er da veldig gravid om dagen... 5 uker til termin... viser seg at Jonas skal få en liten bror, og han skal hete Magnus... Gleder meg til å få han ut... er temmmelig lei å være gravid nå... Jonas har vært syk i hele høst etter han begynte i barnehagen...puh... hadde en uke på sykehuset i desember.... Vi fant han bevisstløs i senga en kveld... Han hadde fått feberkramper.. Uten at vi visste noe... måtte ha sykebil og greier... det var ikke noe gøy.. Under ingen å oppleve det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda33 Skrevet 11. januar 2007 #2 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei ! Når har du termin? Kanskje vi har termin omtrent samtidig...... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 11. januar 2007 #3 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei! Så spennende med ny baby da. Vi får også det i juli:) Mathias har også så og si vært syk hele høsten (føles iallfall slik) etter at han begynte i bhg. Ekkel episode dere hadde i desember da... Godt det gikk bra. Lykke til de siste ukene av graviditeten. Oppdater oss gjerne:) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg har termin 20 feb.... håper jo at han kommer før da..hehe... Jonas kom i uke 37, så det er lov å håpe, men jeg tror nok jeg må gå til termin denne gangen... ;( men men ...det får gå... ut kommer han uansett...Gratulerer til deg beri... åssen er formen din? Jeg ha vært mye mye dårlig... Skal oppdatere dere jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå