Gå til innhold

er det neon av dere


rolly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg tror nå jeg vil vente ett års tid. Kan ikke vente så alt for lenge hvis jeg vil ha flere barn. Begynner å bli gammel. hehe.

Er du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

jada jeg har klart det jeg da,ble litt sjokka ja var jo ikke planlagt skulle ikke ha flere vi,greit for min del,men mannen vill ikke ha flere så jeg sliter med å si det til han han vet det ikke ennå

men det går vel bra til slutt håper jeg hvis ikke så får jeg bli alenemor da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Av mine er en av tre planlagt, om det kan være en trøst.. Og den siste gruet jeg meg også til å fortelle til pappaen. Slett ikke moro de første månedene av graviditeten, men ble bedre etter UL. Og han er veldig glad i lillejenta nå!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke blitt gravid enda, men har fått igjen mensen. Og jeg har lyst på to tette, jeg, så vi har ikke begynt med prevensjon. Far ønsker ikke to så fullt tette, men han ønsker heller ikke å bruke prevensjon, så da får han jo ta konsekvensene da! Så jeg krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like etter fødselen sa jeg til meg selv at dette skulle jeg ALDRI utsette meg for igjen, men vi får nå se... ;) Kommer nok iallefall til å vente ett år eller to før vi prøver igjen. Har selv søsken som er mye eldre enn meg, så jeg vil ikke at det skal være mer enn tre år i mellom de....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia

taik for svar jenter

Det er ingen kjekk situasjon jeg har kommet oppi,men jeg ønsker dette barnet så jeg skal nok klare det med eller uten pappen jeg,vi har en gutt på 10 fra før og har prøvd hormonkurer for å bli gravide,og prøverør det misslyktes har hatt en del sa og ma de har tilogmed fjærnet den ene eggelederen min legene sa til meg at nei her blir det nok ikke fler

haha sier nå jeg da nå har jeg en på 10 og en på 6 mnd og får ett til i sept hehe

så er det så kos å tenke på at minsten her får en leke kamerat,gjelder bare å overbevise mannen om at dette går greit

da har jeg alså barn som er født juli,august og sept jeg da når denne minste her har vokst seg stor og sterk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempeflott at du har klart å få to barn og blitt gravid igjen, da! Selv om kanskje ikke graviditeten var ønsket fra mannen din sin side denne gangen. Når han bare får summe seg litt så blir han sikkert glad han også! Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...