Gå til innhold

har dere barneforsikring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har. Tenkte det var greit å ha, sånn tilfelle barna skal bli syke. Du får jo støtte til å bygge om huset hvis de må i rullestol, og støtte til foreldre om barna bli langtissyke osv.

Jeg ville ikke gjort annet enn å forsikre barna mine, jeg har jo forsikret sykkelen min til og med!

Skrevet

Selvfølgelig!

HVorfor forsikrer vi bilen? Gud forby, men hvis noe skjer med lillegutt og han trenger ekstra hjelpemidler, assistanse etc, så får han det. Ombygging av hus tilpasset behov etc..

Skrevet

Men dekker ikke folketrygden det hvis noe skjer med barna?

Skrevet

Det er på langt nær alt foletrygden dekker. Jeg hadde ikke vurdert er sekund å brukee 500-1000kr i året på en forsikring på min egen lille gullgutt!

Skrevet

Folketrygden bygger IKKE om boligen din hvis barnet ditt har behov for det.

Skrevet

Jeg har også forsikring på min lille gullgutt!

Er lurt å ha det i tilfelle noe skal skje. Jeg vet ikke om folketrygden dekker det. Har liksom aldri hørt noe om det. I og med at jeg hadde forsikret hunden vår, så syntes jeg nesten jeg måtte ha forsikring på gutten min også.

Skrevet

Ordnet nettopp med det. Har barnas trygghetskonto i postbanken, får gratis ulykkesforsikring av å ha det. Må la barnetrygden gå inn på den kontoen for å få det. For 76kr i månden får du full forsikring - ved sykdom osv.. Er verdt det om noe skulle skje.

Skrevet

Åj,mener å ha lest at men ikke får forsikret dem før de er året...?

Da skulle jeg kanskje gjort det for lenge siden?:o

Hun er 4 mnd...

Skrevet

Vet ikke hvem som betaler, men jeg har en fosterbror i rullestol og vi fikk bygd om huset hjemme, heis mellom etasjene, ny bil ++++ og mamma og pappa betalte ikke en krone!! Avlastning annenhver helg fikk han + taxi til og fra skole og fysio. Alt sånt bli dekket av kommunen i dette tilfellet.

Bilforsikring har man fordi det ikke er lov å kjøre bil uten!

Skrevet

Jepp, har forsikret begge barna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...