Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har gått gymnaset. Jeg har også forsøkt to ulike studier på høyskole, men mislykkes pga psykiske årsaker. Jeg har jobbet i butikk, i resepsjon/skranke og i en pakkeavdeling i en liten bedrift. De siste årene har jeg vært sykemeldt/under rehab. Dette er et ganske vanskelig tema for meg, så håper virkelig på seriøse svar.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Nei da. Jeg har ingen skolegang å vise til. Jobber i Forsvaret, så det er mulig å få en bra betalt (jeg synes det er bra betalt da) kontorjobb som er spennende også uten skolegang. Stå på! La ikke det stoppe det! Klem
Benni-min Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er hjelpepleier, og det er 3år etter ungdomsskolen. Det er vel ganske lite i forhold til mange andre yrker....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 hei har det som deg jeg,har omtrent ikke skolegang jeg heller har så vidt fullført grunnskolen(det er grunner for at jeg ikke har det da) jeg har vært rehabilitert nå i omtrent 3 år og rekner med å bli det en stund til har også litt angst så det er grunnen nå så du er ikke alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå