Vimsetrollet Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hvor kan man få kjøpt billig ammepute? Fikk låne en på helsestasjonen, og en sånnen vil jeg ha. Gidder ikke kjøpe en til 800 kr da..!
Blomman Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 babydan sin på babyshop koster vel ikke mer enn 2-300 kr ca
Hoppetussa Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 På Kid får du kjøpt en. I hvert fall i nettbutikken, den koster 200 kr. Babyverden(nå Barnas hus) hadde ofte tilbud på en til 200 kr.
Vimsetrollet Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Du har vel ikke tilfeldigvis en lik til kids pute, hoppetussa? Finner bare "vanlige" puter jeg...
Hoppetussa Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Hmm... må ha vært en stund siden jeg så den der. Leita den opp for ei venninne for 2 mnd siden, men mulig den er gått ut. Beklager feilinformasjonen. Hvis du vil bestille på nett, finner du en her: http://www.mamma-mia.no/shop/products.asp?MainCat=2 PS: Når du ikke trenger ammeputa selv lenger(tror jeg brukte den 10 ganger for å øve meg på å sitte og amme, men hadde ikke klart meg uten), kan du bruke den som støtte når babyen din skal sitte for første gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå