Kystrøya Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Er sjansen stor for å abortere pånytt etter en SA eller MA? Er jo nesten redd det er noe galt med meg nå, at det ikke blir flere barn på oss. Virker som det er så mange her som mister og mister og mister. Redd det skal bli sånn med oss og...
Miraculix Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Det skal du ikke tenke på, ikke beskymre deg etter en ma eller to (det høres ille ut men). Prøv heller bare å fokuser på at det vil gå bra. For de fleste gjør det jo det! Lykke til :-)
Alvilde<3 Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Det er ikke noe større sjans for at du mister neste gang, enn noen som har født 3 barn uten å ha mistet før. Og det trenger absolutt ikke være n oe galt med deg. Det er dessverre maaange som mister og noen dessverre flere ganger. Jeg mistet selv for 8 dager siden, men jeg har bestemt meg for ikke å engste meg for at det kan skje igjen! Lykke til og ønsker deg en nye spire så snart som mulig! Til meg selv også selvfølgelig : )
Krokodillemor Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Mange mister en, noen mister få to, men veldig få mister flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå